19 September 2008

sedih...kecewa...

Juz 2 words cud describe me now...
i'm going to move on and be happy..but y is it everytime aku nak try to forget my past...someone mst buat aku sdey...and the worst part is dat...that someone is the one yg aku syg...do u guys understand how i feel ryte now?

i'm so tired of hiding behind these lying eyes...
tired of this smile that even I dun recognize...*sigh*

----------------------------------------------------------------------------------

dh lama aku x menghapdate blog ni...on9 itu harus dan agak kerap tp tak punye hati mau menulis di blog...Kriteria aku senang saje. Ketika aku menulis aku biasanya akan menulis terus secara spontan ke dalam akaun blogspot aku. Aku bukan jenis yang ingin buka fail baru di Word dan ambil masa 36 jam berikutnya untuk menulis sesuatu, aku akan sebutkan satu-satu perkataan yang aku taip, seakan-akan yang aku ini sedang bercakap dengan diri aku sendiri.
Jika ketika aku bercakap dengan diri sendiri aku rasa apa yang aku cakapkan itu bosan, aku akan berhenti, dan kemudian aku akan buang nukilan tersebut.

===semakin jauh.....:(

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates