06 May 2011

Tudung Pengantin Lemonade

Hye korang! Kali ni nak war-warkan pada anda semua yang saya nak menyewakan tudung pengantin saya. hikhikhik Mahal tahu aku tempah tiga helai tudung pengantin ni. Beratus-ratus kot untuk tiga helai tudung ni saje. Tapi aku nak buat sewa dengan kadar yang berpatutan je. Tudung-tudung pengantin ni aku pakai sekali je pun masa wedding bulan Februari lepas, then terus tak pakai dah. Yelah tak ke pelik nak pakai tudung yang ber'lace' bagai bila pergi sekolah ke hape kan. Tidak la jawabnya. So, untuk memanfaatkan tudung-tudung pengantin aku ni, aku plan nak sewakan aje tudung-tudung ni pada anda-anda yang mahu. 


Color : Turquoise

Ok, ni tudung yang aku pakai masa nikah. Tudung ni paling aku suka sebab lace dia sangat cantik dan warna turquoise yang memang sangat-sangat disukai oleh aku. Sayang gila kot kat tudung ni tapi tu la, kalau nak pakai macam tak kena dengan tempat dan keadaan. 


Color : Dark purple

Ni pulak tudung pengantin yang aku pakai sewaktu majlis bertandang ataupun menyambut menantu. Warna dark purple tapi dalam gambar ni nampak macam gelap sangat kan? Actually the real bukanlah gelap sangat macam ni. Yang ni pun aku suka sebab lace dia sangat cantik. 

Color : Dark peach

 Tudung ni aku tak pernah pakai sebab tak masuk dengan wedding dress aku :( So, memang barulah kan sebab tak ada siapa-siapa pun pernah pakai lagi. 

Siapa-siapa yang berminat nak sewa tudung-tudung pengantin saya ni boleh ambil by hand bagi yang tinggal di sekitar Kuala Lumpur dan Putrajaya. Lain-lain negeri saya pos je kalau kamu berminat. 

Syarat-syarat sewaan nanti saya maklumankan pada sesiapa yang berkenaan  dan kepada yang berminat sahaja. Clear semua? 
 
Kalau berminat boleh contact saya terus:
0194194194 


Sekian, terima kasih n have a nice day! 

6 comments:

Honey Bhulat said...

smua cntik....tp xnak kawen lagi...
(:

lemonade said...

cik hani: kawen la cepat. bnyak pahala. :P

prinCess.prinCess said...

lemonade.. awak booking mane ek tudung ni?..nk jugak..

Ms. Fiena said...

dear nk tye. yg tu baby blue ke mmg turquoise eh..
bape u charge. pm me eh. fiena_1211@yahoo.com

zizie said...

hye lemonade.. sy berminat sgt ngan kaler turquoise, sy nak kawen hjng thun ni.. ble pm sy harge sewa tdng 2.tq..

nor haziera said...

sis.. memikat dan sgt trpkat mlihat seni tdung nie...sis bleh pm sy brpe sewa stiap satu tdung2 nie..kt inb0x msg fb nor haziera. tq..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates