05 January 2010

Bukan Sepasang Kurung Biru.

Ouhh, penat. Tadi dh dapat schedule for this semester. Sangat pack dari pagi hingga ke petang. Masa makan pun dh x menentu. *sigh*
Tesis juga akan bermula. Segala kesusahan bakal menyusul. Tapi bertuah jadi aku kerana aku manusia yg simple dan x suka nk menghuru-harakan diri sendiri. Just think positive n take it easy. ouh! cool!

Eh, thnx pd smua kawan-kawan yg wish on my birthday hari tu ye. Aku dapat ini daripada sahabat-sahabat yg sengal. Apa pun, terima kasih atas pemberian ini.

Long sleeve shirt from Ayu a.k.a Nget. thnx! nnti aku bg ko sua sedap ek. hoho



Seekor patung binatang berbulu wane krim given by Lynn a.k.a Mclynn.

Given by Ros a.k.a Makcik. Cam perli jek bg aku cermin ni. hikhik Even ko bg aku cermin ni, aku tetap nk guna cermin bulat ko. wahaha!


Sekian.

20 comments:

zaza said...

hepi besday

lemonade said...

zaza: thnx zaza!

zaza said...

moga pjg umur..
sila2 jengah2 my blog
belum link lg tu..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

patut die bagi cemin...
hehehehe...
aku just dapat bg wish & doa je..
memadai k...

lemonade said...

meniti senja: xpe, aku x kisah. doa itu yg lebih utama bagi aku. thnx!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hehehehe...
sentiasa doakan ko la...
yang terbaek buat semua kwn² aku...

fara said...

hepi besday dear!!!!
Moga sume impian tercapai!

:)

lemonade said...

meniti senja: thnx again. aku pn akan sllu mendoakan kalian yg mengingati aku. =)

lemonade said...

ms.independant: belated birthday la farah.. dh seminggu berlalu. hikhik ape pn, thnx ya!

arboqskii said...

ye saya pelajar IPGM....kite serupe weiii ...sem nie yg seronok ...best nye dapat present besday....

lemonade said...

en. alierostam: ha'a kite sm batch. hikhik sem ni seronok..?? sem ni la jadual pack. sem lepas enjoy je memanjang. huhu

angah iza said...

tg last sekali tu cermin ke ?
x de rupa cermin pon :P

arboqskii said...

tau x per..seronok la sangat...walaupun 2 je subjek..... waktu petang pun kene sebat....haha..

lemonade said...

sis iza: tu cermin la.. cermin yg dilekatkan pd sekeping kertas keras. huhu

lemonade said...

en.alierostam: xpe2, stahun je lagi. tabah. sabar. tenang. cool. =)

amirah said...

hepy belated besday ckgu

zack zukhairi said...

nice mirror! :) happy belated birthday.

lemonade said...

amirah: thnx!

lemonade said...

zack: very nice. :p thnx!

s.c.h.u.l.t said...

patung berbulu itu sungguh comel :D

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates