11 June 2012

Amalan Pemakanan Tambahan Lemonade


Ini adalah amalan pemakanan tambahan saya setiap pagi bagi mengekalkan kesihatan dan kecantikan diri.. Satu gelas Jus Minute Maid diminum bersama Catalyst Collagen. 3 capsules Vco Catalyst dan 1 sachet Collagene Plus.

Banyak khasiatnya untuk kita semua. Kenapa saya ambil sampai 2 sachet collagen per day? Sebabnya sekarang umur saya dah 26. Korang tahu tak penyusutan collagen berlaku dengan hebat bermula pada umur 25 tahun? Semakin usia meningkat penyusutan jumlah collagen akan menurun. Saya takut kulit cepat kedut dan nampak tua sebelum waktunya! Thats why la i amik 2 sachet per day. Hihihi

Kepada yang berminat untuk menjadi Ahli Catalyst, yang nak dapatkan Side Income dengan Catalyst atau nak tanya apa-apa tentang Catalyst, boleh SMS saya seperti biasa 0194194194 atau email sweetstoberi@gmail.com



4 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

byknye mknn tmbhn.hehe~

LEMONADE said...

Nak cantik punya pasal. haha

Unknown said...

dah beli dari u aritu...

Anonymous said...

Saya rabiatul seorang agent dan sy ssh nak dapat stok coz sy tiada no id...agak2 kalau saya nk daftar jadik ngan awak blh tak?saya rabiatul 0176328284, aretul_wmj@yahoo.com

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates