04 December 2008

Kamis, jumaat dan sabtu…..

Hari ni kamis, esok jumaat dan sabtu majlis pertunangan aku. Hehe

Aku maybe xkan update sampai hari raya haji kerana busy dengan persiapan majlis dan sambutan hari raya haji.. ya! Sangaaaattt busy!

After hari raya haji, aku nak anta laptop p format. Hidup segan mati tak mau je dah laptop aku ni. Nak upload pic pun dh x boleh. Aku lah penetrnak virus terhangat di pasaran sekarang! Ha ha haaa….

Apa yang berlaku semalam dan kelmarin ek..? Hurm..Mak ja dh smpai petang semalam. Kanopi dah pasang kelmarin. Mini pelamin x pasang2 pon lagi..ntah bila nak datang pon x tau la. Jangan x pasang smpai majlis aku tiba sudah..hari ni k.ngah balik..ye ye!! dapat jumpa syasya!!! Rindu giler ngan budak becok sorang tuh. Smalam dh start ujan yang agak lama ckit daripada biasa..hari ni x ujan pun lagi stakat jam 11.20am pagi ni. Mudah-mudahan dengan izinNya esok lusa cuaca ok. Semoga Allah permudahkan perjalanan majlis ku nanti. Jauhkan aku dan orang-orang yang aku sayang daripada hasad manusia yang jahat.

Amiiiinnn

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates