09 September 2011

Streamyx vs Maxis Broadband

Im back! Assalamualaikum.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin untuk korang yang membaca blog aku. Dah lama aku tak mengikuti perkembangan korang dalam dunia blog. Bukan salah aku, tapi salah TM. Sampaikan aku hilang sabar dengan orang-orang TM ni gara-gara streamyx. Padan muka kena marah dengan aku. Siapa suruh buat kerja main-main. Dah sebulan kot aku register n every week aku call tanya bila dorang nak datang pasang streamyx tapi semua jawapan mengecewakan. Memanglah aku hangin weh! Unifi pulak still belum ada coverage kat area rumah aku ni. At last aku cancel order then siang tadi pergi beli maxis broadband n terus dapat online, dapat update blog. Suka!

p/s: Aku dah pandai masak weh! Macam tak percaya campak-campak pun menjadi. 

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bagus la pandai masak...
belajar kan..
:)

AmOy zEt said...

lau maen campak2 da terror cam Chef la kan,,hihihi~

myhatiku said...

Campak2 la yg best cikgu..hee

cintaleaixora said...

wah wah!! bgs2.. ade improvement ni.. mst da byk th msk nie.. nnt leh la lea umah elis.. rs elis msk :P

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates