11 September 2010

Ramadhan DAN Syawal Terakhir...


Assalamualaikummm... Selamat Hari Raya Semua!!

Salam lebaran buat semua muslimin muslimat yang membaca blog aku. Raya ke-DUA baru berkesempatan nak bagi ucapan. Mohon maaf andai ada silap dan salah sepanjang aku menjadi penulis bebas dalam dunia maya ni. Blogger yang biasa-biasa macam aku ni kadang-kadang tulis main ikut sedap hati dan jari je. Lainlah kalau yang jenis bajet hartisss kan, entry kena sopan kaw-kaw bimbang kalau-kalau dikata orang. haha! Terserah anda.

Thanks kepada sesiapa yang jadi follower blog aku even aku tahu korang hanya sekadar memenuhi kotak-kotak yang ada je. Aku tak paksa. Jadi, jangan paksa aku follow balik ye. Itu bukan cara aku. Ohh ya, aku sangat suka bila jumpa ramai kawan-kawan blogger BRIDE TO BE daripada Pahang especially. hehe Boleh berkongsi kisah wed prep biarpun tak pernah bersua. Thanx to all B2B alam maya. =)) Keep in touch!

Korang, banyak yang terakhirnya tahun ni dalam hidup aku. =(( Kisah sebuah perjalanan hidup.


Tahun ni...
Tahun terakhir aku beraya dengan keluarga sebelum sah menjadi milik orang.
Tahun terakhir aku berbuka dan bersahur tak tentu arah.
Tahun terakhir aku bergelar pelajar sebelum bergelar pendidik.
Tahun terakhir aku bersama kawan-kawan. Lima tahun setengah bersama kot.
Tahun terkahir aku . . . . . . . . . . .


Kemudianlah. Tiba-tiba tak ada mood nak update blog.


8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua ditulis...
kite terima..
dengan redha...
:)

LEMONADE said...

meniti senja: baek pulak ko kali ni. haha dh insap le tuu.

Zura Tahir said...

wah..segala2yg terakhir...jgn persahabatan ini jd yg terakhir juga...:)

Unknown said...

same lah kte..edisi terakhir

Nur Rawaidah Rahmat said...

selamat hari raya. maaf zahir dan batin =)

Notami said...

salam..maaf diterima! :D

Rashid said...

salam dan tahniah!! ...


Moga segalanya akan berjalan dengan baik k..

Utk elis, hadapi saat-saat indah itu ..

Moga terus berkarya ..

fara said...

Salam Aidilfitri Elis!
Raye ni kene la enjoy habes-habesan as single mingle ngan kengkawan kan.
nnti taun dpn kene slalu ngan suami dah.
hehe :)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates