22 September 2010

Doakan Aku.


Assalamualaikum.

Korang, esok kan antara hari yang paling mendebarkan bagi aku. Ish.
Harap-harap korang sudi mendoakan aku. Ini masa depan aku.
Doakan aku tak gagap menjawab pertanyaan penilai.
Doakan aku tak menggigil masa presentation esok.
Doakan aku menjawab segala soalan dengan baik dan lancar.
Doakan aku tak bercakap terlalu kuat dan laju. (aku tak reti nak cakap slow-slow)
Doakan aku agar sentiasa cool walaupun aku tak boleh jawab soalan.
Doakan aku...

Moga-moga aku berjaya present research aku dengan baik esok.
Hanya untuk segulung IJAZAH SARJANA MUDA PENDIDIKAN yang selama lima tahun setengah aku berjuang untuk mendapatkannya. ewaaahhhhh.. skema la pulak. hihi


Sekian.

18 comments:

Fathiyah said...

insyallah sumenye akan berjalan lancar
akak doakan elis ye =) all the best!

LEMONADE said...

kak fathiyah: thanx kak! :'D

Unknown said...

semoga berjaya mia doakan...

lemonade said...

mia: thanx mia. :)

cikNiarun said...

insyaallah semuanya akan bejalan lancar.do ur best sayam!

lemonade said...

nurain: hope so. thanx dear fren!

miszgarfien said...

good luck lemonade..u can do it..chaiyok2

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sentiasa doakan kejayaan & kebahgiaan kengkawan...

fara said...

Amin.
All da best elis!

LEMONADE said...

ein: thsnx!

LEMONADE said...

ceroi: aku tau ko jahat dlm baik. tenkiu2.

LEMONADE said...

fara: tq fara!

cintaleaixora said...

gudluk dear

LEMONADE said...

lea: thanx. :D

Izan Ishak said...

good luck utk lemonade...
moga semua berjalan lancar esok~

LEMONADE said...

izan : done oredi fren.. hehe btw, thanx.

PUAN THALHA : said...

good luck dear! :)

skandaLdariLangit said...

goodluck! macy plak takot.isk2

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates