17 June 2011

Promo Botanical Set Mary Kay!

Assalamualaikum.

Hye korang! Bulan lepas kan aku dh terima Beauty Consultant Card Mary Kay since aku sign up as a Beauty Consultant bulan March hari tu. Dan aku pun dah beberapa kali mengadakan Skin Care Class PERCUMA for those yang interested ingin mencuba Mary Kay product. Aku mahu semua wanita kelihatan cantik dengan memiliki kulit yang sihat. Just for sharing. 



Aku juga telah menyertai kursus ESRS (Essential Step to Reach Success) selama dua hari di Mary Kay Office di Petaling Jaya. Banyak ilmu yang aku dapat selama dua hari menyertai ESRS ni. Lepas menyertai ESRS, rasa makin bersemangat nak berjaya dalam MARY KAY. 

Kepada anda yang inginkan facial percuma beserta make over jangan segan-segan untuk hubungi saya. Info tentang Botanical Set boleh klik sini

Good news untuk semua pengguna atau bakal pengguna skin care product Mary Kay! Bermula pada 15 June hingga 16 Julai Mary Kay mengadakan promo untuk setiap pembelian Botanical Set F1, F2 atau F3 akan mendapat Free Miniature Set F2. Kalau nak travel ke mana-mana korang tak perlu la bawak botanical set yang besar-besar tu kan. Bawak mini set je. :'D 


For those yang interested ingin membeli Skin Care product Mary Kay seperti Botanical Set, Timewise or Melacep, anda perlu memberitahu saya info tentang:

1. Umur anda

2. Jenis kulit (dry skin, normal skin, oily skin)

3. Produk skin care yang digunakan sebelum ini

Saya akan guide anda sebaik mungkin tentang cara penggunaan, teknik dan sebagainya kerana saya adalah Beauty Consultant Mary Kay. Lagi mudah kalau dapat berjumpa anda secara face to face. 

* Untuk barangan Make Up dan lain-lain hanya maklumkan nama produk sahaja ok. Do contact me anytime. Lemonade 0194194194

17 June - 19 June saya berada di Putrajaya. Kalau korang nak jumpa ke, nak buat facial percuma beserta make up atau nak beli secara by hand product Mary Kay n Catalyst boleh contact saya seperti biasa.


4 comments:

Unknown said...

all the besh. nora pun pakai mary kay tp malas2 ahhaha

lemonade said...

nora: jangan malas2 kalau nak kulit sihat n canyi.

Rashila In Da house said...

elis kulit shila ada jeragat..umur baru 26..dulu suka sanat bersukan...pastu tak tau nak jaga kulit..tak tau pon nak kena pakai UV itu dan ini...shila kulit kering....sekarang tgh guna Safi Rania Gold...br 2 minggu..before that pakai fair n lovely je....nak mintak elis nasihatkan shila...sesuai tak produk mary kay ni dgn shila...shila di langkawi...

LEMONADE said...

shila: email me for more details pls. sweetstoberi@gmail.com

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates