27 February 2009

Soket oh soket..



tadi mak aku call, dia otw 2 putrajaya ziarah anak my kezen (burger) masuk wad.

x tanye la plak sakit ape. baby lagi, demam kot.. (agaknye la)

tyme tu aku tengah kire duit tabung..~ hee


dan2 je mak aku pesan suh berjimat la, jangan beli baju la, ekonomi tengah gawat la, bla bla bla...


aku dengar je la... hakikatnye aku memang x membeli sakan mcm dulu dh. Membeli kemahuan diri pun agak berkira kerana aku tak mau mempergunakan wang sewenang-wenangnya lagi.



" Duhai hati, tetaplah dengan pendirian diri."


Hishh!! Tensen ar camni, tyme aku nak menarah bukit-bukit assigment yang menggunung ni la problem datang bertimpa-timpa. Soket rosak la ape la. BENGANGNYE!! Dah la aku ni jenis yg lambat siapkan assignment, ditambahnye lagi kelambatan aku nak siapkan bende2 ni seme. Aku rase macam nk MENJERIT je tapi takot x pasal2 kene histeria plak aku karang.



~~ sabo je la..

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates