13 September 2009

:: ape cer ni weiii...?? ::

muke x hepi sbb tngah sengkek!!

Hollaa..... assalamualaikum...

Tak smpai smggu je lg kite akan tgglkan Ramadhan.. (btl ke hah? atau Ramadhan yg akan tinggalkan kite...?) hurm... hentam saje lah kn. yg pastinye Ramadhan akan berlalu dan mudah-mudahan kite dapat ketemu Ramadhan lagi pd tahun2 yg akan datang.. insyaAllah jika dengan izinNya.

Ok la, sbnarnye kannn.... n3 sblum ni yg aku mksudkn dia dtg lagi 2 adalah assignmentzzzzzz..... hahaha bukan si polan dan bukan si pilun. hikhik dh slmt dah satu bahagian bukit yg aku tarah kelmarin. Geng no16 paling lewat anta assgmnt. gile arghh. x penah lagi wat keje gile selewat ni. paling2 lewat pun rasenye dekat2 suboh dh siap. ini x. sesudah suboh pon masih menonggeng siapkn segala. bilik jgn ckp ar. kalo di publish kat cni malu besar woooo.. ngalahkn blik ank teruna 'kemasnye' waktu 2. tp skrang blik dh kmbali normal spt sediakala. ~ngee... 2 mlm x tdo oke. padan muke aku la kan sape suh buat keje last mnt. hamik kau! bersengkang mate smpai pagi. smpai mate pun dh mcm kongkang waktu tu. Errr, dia sllu kate sy mcm kongkang sbb mandi lewat. Geram btol! c, i slap u laju-laju nnti!!

Haihhhh..nk blk beraye pun x penah dgn hati yg senang-lenang. Pasti akan ade bukit yg perlu ditarah sblum pulang ke kampung. Selepas raye pun ade lagi. Saya pasti akan gondolkan kesemua bukit2 itu sesudah raya. Ohh! of coz la kan sbb mmg submission date tyme 2 pun. ^_~"

Korang dh shopping raye ke wehh..?? Aku kalo nk shopping pun kena pk seratus kali. Bukan sploh atau 30 oke, tp SERATUS! i repeat! SERATUS! hahaha tersangatla sengkeknye aku skarang ni hanye Tuhan yang mengerti. Gile cacat nk matiiii duk terperap dlm umah ni mcm ikan jeruk dh ni weiii... ikan jeruk pun x mcm aku. Nk kua ronggeng2 pun pk bnyak kali. Pk duet minyak lagi even kalo kua pun sekadar utk melihat-lihat jejaka idaman malaya d luar sane. CBJ yg sngat kuat mentekedarah minyak pati ikan haruan e2 perlu diberi mkn secukopnye... Haihhhh.... bestnye kalo bnyak duet kn.. x yah nk pk e2 ini. Nk itu, zaaaaappp sekelip mate aku pg beli. Nk ini, klik2 then zuuuuuppp brg on9 shopping smpai.. huhuhu ~~ merana gile sem ni beb! kering konTang kemPis mempis dh ni.. adoyaiiii...

harap2 duet raye blh cover life 4 3 months.. tp ade ke org nk bg aku duet raye hah..?? haha dh beso-beso pun aku x kire! nk jugak! (hey kamu!! jgn buat2 lupe duet raye sy perlu di'up' tahun ini ok. seangkatan dgn umur sy yg makin bertambah.) gile ape paksa2 org bg duet raye kn. x malu sungguh! ~(ade aku kesah..? hahaha)


Renung sejenak..


*** Carilah dengan segala upayamu malam Lailatul – Qadar pada malam-malam yang ganjil daripada 10 akhir dalam Ramadan”-Hadis riwayat Imam Bukhari r.a.

17 comments:

LuVidA^^ said...

huhu......ptot mkin besar...mkin byk duit aye kn?
sbb byk nk pkai duit...berbanding budak kck...

:p

Miss Jaz said...

salam adik..jgn la camtu..nnti akak bagi duit sebelum raya yer...he...he..janji datang la umah...he..he..

lemonade said...

luvida: betol sesangat ckp kamu 2. saye setuju 200%.hahaha

lemonade said...

kak jaz: umah akak katne? sblom blk kg sy nk serang umah akak ni. weeehuuuuu...

iza iziana hasan said...

amboi..duit raya up ikut umur.
hahahha...
biasa nye umur makin up duit raya makin down :P

lemonade said...

sis ziana: besela kak, makin beso makin bnyak gune duet..ehehe

- jinggo - said...

salamn kenal jinggo....
semuga hari ini - baik2 aja

nurain said...

bebeh..kecik2 dulu kalo pegi ikut g kubur mesti pat wit rye..so taun ni, ape kate kite duk kat tepi pagar kubur 2..mane tau bukan stakat 4-5 bulan leh cover..hihi

lemonade said...

jinggo: slm knal kembali... nmpaknye baek2 saje hr ni..~hee

lemonade said...

nurain: beb! kubur kat ne yg wat camtu? aku nk folo ko la raye thn ni jd penjage kubur. blh kutip duet raye beguni2. ~hik3

cinta lea ixora said...

sengkek2 pon tetap maintain cun ;)

lemonade said...

cinta lea ixora: xla cun mn pon..selebet jek. hehe

Rashid said...

Salam elis

hehe..suka dan gembira je rasa bila tengok orang sana tu sibuk manjang. Sebab bila orang tu sibuk maknanya masa itu terisi dan akan menjadi bernilai tinggi. Bukti tuuu.. mata tu. haha!!

Elis, jom le datang umah.. banyak duit raya ni. Tak tau nak bagi pada sapa ni.. (perasan je duit lebih..) ahaksks!!

lemonade said...

CR: mate nmpak sayu je kn.. haha itu tndanye dlm tekanan. hik3

bg alamat skrg. sy serang umah CR raye pertma. kalo x tau nk bg pd sape, bg kat sy sume pun xpe. haha

Zura said...

laaaa....assigment ke...dh lama xngadap assignment....rindunye nk ngadap...:D

lemonade said...

sis zura: try la smbung stadi, bru blh hadap assgmntzzzz lagi..hoho

cerita dewasa said...


Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep / gambar bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny / cerita hot

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates