02 January 2012

Tahun Kedukaan 2011

Assalamualaikum.

Entry pertama di tahun baru 2012. Selamat tinggal tahun kedukaan, tercatat di diari, tersemat di hati sampai mati. Itu adalah status penutup tirai 2011 di FB aku. 12 bulan yang berlalu lebih banyak meninggalkan duka dalam hidup aku. Permulaan hidup sebagai isteri, permulaan merencana hidup sendiri, permulaan dalam berbisnes, permulaan mengenali Tudung Fareeda. hah! Banyak permulaan yang berlaku di tahun 2011. Tapi itu tahun malang aku. 

Ni aku curi kat google.

Selamat Hari Lahir untuk diri aku sendiri. Semalam hari lahir aku, 1 Januari. Tak ada apa yang istimewa pun untuk pembukaan hidup aku di tahun 2012 ni. Tak ada hadiah, tak ada kek, tak ada cupcake. Tak ada apa-apa pun macam yang korang selalu dapat bila korang meraikan hari-hari penting dalam hidup korang. Yang ada cuma doa dari aku untuk diri aku sendiri. Sebab tu aku selalu reward untuk diri sendiri untuk mengembirakan hati. Banyak yang aku harapkan di tahun 2012 ni. Semoga Allah memberi kelapangan untuk setiap apa yang aku lakukan. 

Selamat Tahun Baru readers! 


5 comments:

EReeN shafreeniza said...

selamat birthday elis...

may the joy always with u..

miss u

LEMONADE said...

reen: thnx babe. miss u too :)

Nurul Izzah said...

Oh my GOD dear...
really forgot ur bday la...
s0b3...
since xde fb, no more reminder...
anyway, even to0 late..
HB dude....

LEMONADE said...

jah: ko memang. :p mn pegi fb ko jah?

whatevergirl said...

happy new year..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates