14 January 2012

Pengedar Vitamin E Softgel Collagen

Assalamualaikum & Hi.

Alhamdulillah, dah dua minggu kita berada di tahun 2012. Saya semakin dibebani dengan tugas sebagai pendidik. Tapi saya tak kisah sebab itu adalah amanah dan tanggungjawab. Hadapi dengan senyuman supaya semuanya baik-baik saja. 

Selain tugas rasmi, saya masih lagi dengan tugas sampingan sebagai online seller. Catalyst, Mary Kay, Hanger Klip Tudung, dan yang terbaru saya kini merupakan pengedar Vitamin E Softgel Collagen. Saya mengambil keputusan  menjadi dealer untuk produk baru Vitamin E Soft Gel Collagen setelah membaca pelbagai positive feedback yang diterima daripada pengguna. 

Vitamin E-Softgel Collagen 20 capsules RM44
Pic credit to: zatul nani

Jom baca apa fungsi Vitamin E Softgel Collagen:

Glows your skin & Immediately smoothes skin, to keep your skin smooth supple, regains skin firmness, regenerates dermal tissues, reduce fine, wrinkles & scars recovery. Dengan erti kata lain produk ni akan repair skin yang sudah rosak, sesuai untuk liang roma terbuka lebih kepada menegangkan dan melicinkan kulit.

Vitamin E Softgel made from Swiss Switzerland. Produk ni juga mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dijamin HALAL dan bahannya selamat untuk dipakai sebab bahan-bahan yang digunakan adalah dari bioteknologi research. Produk ini juga tidak memberi kesan-kesan negatif ke atas kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.

For those yang berminat untuk mencuba Vitamin E Softgel Collagen, boleh hubungi saya 0194194194. Boleh ambil secara by hand atau by pos. 


Belian secara borong digalakkan. Anda yang berminat untuk menjadi agent sila hubungi saya ya. Saya mencari agent vitamin e di seluruh negeri dan daerah.





20 comments:

Anonymous said...

Sis, kalu sy nk beli dlm jumlah yg byk, brp sis boleh tolak kat sy? tolong email pd sy - rozaimah1984@gmail.com

lemonade said...

saya dh send email. tq

SF BEAUTY ALOR SETAR said...

sis,kalau sy nk beli dlm kuantiti yg banyak,berapa sis boleh bg kat sy..
Email pd sy - jusohfuzah@gmail.com
TQ...

Anonymous said...

klu nak jd agen dropship boleh ke

Anonymous said...

emel detail boleh..tq zez_mongi85@yahoo.com

Anonymous said...

cmna nk jd agent Vit E Softgel...ape syarat2nya
email : emmafarhana@yahoo.com

Anonymous said...

Dear, macammana saya nak saya nak jadi agent/dealer untuk vitamin ni yer. Pls email detail. Tq in advance. Email : nikita8177@yahoo.com.

Auni Sa'adun said...

sis...saya berminat jd dealer vitamin ni..email details kt inaauni@yahoo.com eh :) tq.

Anonymous said...

sis,saya bminat nk jdi dealer untuk vit E ni..pm me how to become dealer/agent missvie90@gmail.com

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

akak email sy utk jd agent at boo_ayu@yahoo.com

nor idayu yamat said...

email saya utk menjadi agen noridayu83@gmail.com.

Anonymous said...

sy berminat nk jadi agent. Mcmane ye? Blh email ke sy details x? anggun1306@yahoo.com

MAAG said...

assalam..saya berminat nk jadi agent ...boleh bagi detail tak?? naishah.nain@gamil.com

MAAG said...

sowi salah bagi email...naishah.nain@gmail.com

Anonymous said...

salam.. saya berminat nak menjadi agent.. azu108205_85@yahoo.com

zilla said...

mcmana nk dapatkan vitamin e ni kt kulim...ada x agen kt kulim?

Anonymous said...

saya berminat untuk menjadi agent daerah tiram,johor. email ke izawati@ranhill.com.my atau izazi@rocketmail.com atau add Iza Wati (facebook)
thanks.

Anonymous said...

Saya berminat tuk jd agen...emel sy yunne_m89@yahoo.com

Anonymous said...

Sy berminat sis...dakjamie@yahoo.com

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates