17 February 2012

Pengedar Vitamin E Softgel Collagen (NOREFAL)

Assalamualaikum.

Since now saya dah jadi pengedar bagi Produk Vitamin E keluaran Norefal, so saya memerlukan agent atau pengedar untuk membantu saya menguruskan jualan. Anda pun boleh jadikan ini sebagai side income. Saya memerlukan pengedar di setiap negeri dan daerah. Ada beberapa orang yang sudah mendaftar sebagai agent saya. Alhamdulillah. Anda hanya perlu membeli sebotol Vitamin E untuk melayakkan anda menjadi agent saya. 

RM135 / bottle = 100 capsules

Vitamin E Softgel made from Swiss Switzerland. Produk ni juga mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dijamin HALAL dan bahannya selamat untuk dipakai sebab bahan-bahan yang digunakan adalah dari bioteknologi research. Produk ini juga tidak memberi kesan-kesan negatif ke atas kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.



Jika korang rasa nak test dulu pun boleh. Belian minimum 20 capsule RM44 sahaja. Boleh COD or by pos. COD means  CASH ON DELIVERY. Maksudnya korang amik by hand daripada saya. Tak perlu bayar postage cos. Ramai yang bertanya pada saya sebab kurang faham maksud COD. Is it clear..?? 

Saya berada di Kuala Lumpur. So, kalau nak COD boleh la ya tapi di tempat-tempat tertentu sahaja. Anda boleh COD di sekitar Sg. Besi, Bandar Sri Permaisuri, Bangsar, Desa Petaling, Bangi, Putrajaya, Serdang, Kajang dan kawasan-kawasan yang berhampiran.

Pembelian borong dialu-alukan. Beli sikit untuk test pun boleh. Agent are required. Text me 0194194194 :)



21 comments:

Anonymous said...

berminat utk jd agent.. boleh terangkan cara2? email sy: tuty_sabihah@yahoo.com

Anonymous said...

berminat utk jd agent.. boleh terangkan cara2? email sy: tuty_sabihah@yahoo.com

lizzsla said...

email sy k,, lizzsladabomb@gmail.com
melissa from sabah

Anonymous said...

sis..kalo nk 5obiji,bpe ringgit?

Anonymous said...

sis. kalau nak order ni mcm mne erk??

Anonymous said...

klu nak order ni mcm mane yer?saya di rawang klu by pos 100 capsules termasuk kos pos brp? email saya k. norsafiahmn@yahoo.com.my.

IMA SALSUZAIMA said...

jadi agen dapat harga berapa? sms 0194876298 tq

Anonymous said...

saya baru cuba trial pack. mcm best je.. kulit lembut. kalau agen berapa rm n minimum purchase berapa? boleh email saya ija_mrsb@yahoo.com

Anonymous said...

salam..saya berminat untuk jadi agen..berapa minimum purchase untuk jd agen? emel saya farahshuib@gmail.com

Anonymous said...

salam, sy juga berminat..
leh email kat sy
penawar_86@yahoo.com

Anonymous said...

sy berminat nak beli borong.brp harga borong dan minimum pembelian?
email saya.
sue_zai7980@yahoo.com

tq...

Anonymous said...

As salam, sy berminat sangat ingin jadi reseller.. boleh email sy? bella_bling2@hotmail.com

sy nak tanya, how to pay aa?

Yeyy Yeyy said...

kalau beli COD, tak ada caj tambahan ke? kalau gitu, nak la, HEHEE. bandar sri permaisuri (:

Anonymous said...

Rm135 100 cap tu harga agent ke
No tel 01111431916

Anonymous said...

boleh bagi no KKM bagi product ni? so far sy try search kat biro farmasi Norefal ni cuma register satu product saje iaitu NOREFAL SWISS EXTRAITS

sile rujuk link di bawah...

http://portal.bpfk.gov.my/product_search.cfm

cuma nak kan kepastian sebelum beli product ni.

tQ

Wann Duan said...

bgimana klo saya nak jadi agent pengedar di Brunei dan buat order? add my fb aizra angel.

Anonymous said...

Saya nak jd agen....email saya yananizah@yahoo.com

Unknown said...

wanna be your agent, do pm me at ghaveeta@gmail.com. Labuan

Anonymous said...

Boleh bg senarai harga utk jadik pengedar? 0126679583 tq..

Anonymous said...

Berminat jd ajen sbb sy mmg pengguna...bleh emel sy di e_am3@yahoo.com. .

Unknown said...

Interested to be your agent but need to try 1st ye
email : neera.carbong@gmail.com

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates