03 February 2012

Promo Vco Catalyst, Collagen dan Mary Kay

Assalamualaikum.

Saya mengadakan promo lagi untuk kali ke berapa ntah, tak ingat pulak. hihi Promo price untuk Catalyst product sempena anniversary saya bermula pada 2 Februari sehingga 12 Februari 2012. Free postage untuk 4 item (kecuali agent). 

Boleh ambil secara by hand (Lembah Pantai, Putrajaya, Desa Petaling, Sg. Besi, Bangi dan kawasan berhampiran) atau secara by pos. Do contact me 0194194194. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Vco dan Collagen dengan harga yang murah.

Vco Catalyst RM38
Collagen Catalyst RM58
Femme Vita RM42
Hair Treatment RM38
Hair Revitalizer RM38

Kepada semua agent Lemonade Bizz, sempena anniversary saya, bermula daripada 2 Februari 2012, pembelian anda akan direkodkan. Agent yang membuat order tertinggi sepanjang bulan ini akan menerima hadiah misteri daripada saya yang bernilai $$$. Kepada anda yang ingin menambah pendapatan untuk menjadi agent Catalyst bolehla menghubungi saya seperti nombor yang tertera. =)

Mana-mana customer Mary Kay yang membuat order sepanjang bulan Februari juga akan menerima free gift Mary Kay product daripada saya.

Cepat order sebelum tamat tempoh promo. Text me 0194194194 @ sweetstoberi@gmail.com


1 comments:

Unknown said...

Hai, cmne nk order vco catalyst ye?

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates