01 May 2009

Kr00kkk...


Ish, lapar la.. tadi ade orang tu ajak kuar makan tapi sy jual mahal. Malu-malu kucing kunun. ha, kan dah kebuluq di pagi hari. kui3 hmm, saye tinggal sensorang ni.. rumet n kawan2 sume dh balik kg hr ni. busan btol. Pic kat atas ni xde kena mengena pon dgn n3 ni cuma saje nk tayang KFC yg x sedap tuh. Ni gmbar kat KFC Satok, Kuching Sarawak. KFC die rs pelik giler. Saye dan kawan2 sume tak leh nk telan. Ish, memang pelik lah.

Hari esok sume family saye n sedara mara sy dtg Perak. Kitorang nak ke Pantai Remis, ade majlis menyambut menantu kezen saye, 'Nadia'.. Then, hr Ahad kami ke Penang sebab nk anta adik sy balik maktab. Dia boleh amik exam sem ni. Next sem baru dia tukar course n maktab skali.

Uish, lapar trok ni.. hurmmmm.. nyesal xmo ikot die kua makan. hihi (padahal aku dah telan 2 biji kebab maghrib tadi) buruk lantak sungguh ini chekgu. hik3

5 comments:

iza iziana hasan said...

cedap nye kay-ep-c
hehehhee

wawa said...

rasanya kfc yg best kt dlm wisma saberkas...tapi jrg la ktaorg mkn kfc..slalunya mc'd je...huhu tapi semenanjung lg best..

lemonade said...

sis ziana: cedap2 tp kay-ep-c satok x besh langsung!!

lemonade said...

wawa: tau xpe, kfc semenanjung jugak yg besh!

Rashid said...

uiksss ada rupanya pic senyum.. bolehpun senyum. haa cam tu le cikgu elis..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates