19 May 2009

Dia DatanG Lagi..!!!!

Mood exam kembali lagi...!!!!!
Sy mls sangat2 mau study sem ni.. hmm..
Ape nk jadi dgn ini chekgu hah??
Mana satu watak sy esok?
Si gadis berambut pepel... ohh!!
Stress....!!!
Boleh dikawal dengan ini..
xcept green colour! maap bebanyak, aku xkan sentuh oke.
akan diganti dgn makanan rohani..
moga dapat kekuatan dalaman dan luaran..
dan...
sesudah menempuh2 detik2 itu,
pastinya warna-warna sebegini muncul kembali dlm hdp sy..
SAYA MAHU BERLIBUR BERSAMA TEMAN DAN KELUARGA
yeeeeeehaaaaaaaaaa!!!!!!

6 comments:

Rashid said...

SALAM CEKGU ELIS.. chaiyok chaiyok.. (iyake istilah ni?) hentam je le..

ee apa ni cekgu. cekgu kena rajin tau..baru dpt jadi cekgu cemerlang nanti. Dan satu lagi, baguslah kalau cekgu rehat.. cari ketenangan nanti k.. cuti sek tak lama lagi ni..

zh-ena said...

gud luck

LEMONADE said...

Rashid: btol la tu..huhu hurm, xcited tunggu cuti skolah la ni..

LEMONADE said...

Sis Ena: tq

cikNiarun said...

ngehehhe..lamedah aku tak rase mnede gini...sabo je la..hahahha..ko tabah la ek..

hows ur adik?

maybe ko de tulis kat entry before ni tapi aku tak sempat bace, aku kat cckene gunakan maa dengan sebaik mungkin..hihihi

LEMONADE said...

nurain: x kesah pon sbnarnye sbb aku mmg bkn kategori yg dilahirkan rajin stdy..kui3 lbh bnyak beserah je..tp result tetap mau maintain.~hee

adik aku ok cuma dh x leh wat aktvt lasak dh..
wei,lm gile ko hapdate blog.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates