01 May 2009

SaNa SiNi...

Saya n family ade kat Grand View Hotel sekarang. Esok baru bertolak ke Pantai Remis. Sedara mara saya pon ade kat sini tp saya belum berkesempatan jumpa ngan dorang. Wah! Bangga giler tau sedara mara datang ke tempat saya even dorang bukannye datang di tempat saya menuntut ilmu. Tapi sekadar datang ke satu daerah yang asing bg mereka dan tidak asing bagi saya. Ececeh.. beriye plak nk bangga x tentu pasal kan. haha

Er, tengok pic at atas ni. Ni pic saye ngan rumet b4 saya ke Maxis Centre baru2 ni untuk buat Youthclub. Haa, ni tudung syria yang baru saya beli. Ehehee saya gile on9 shopping sekarang ni tau. Next week banyak lagi barang on9 shopping sy sampai. Hepi gile walaupun poket dh semakin mengempis. Tapi jari jemari ni laju je kalo bab2 on9 shopping ni. Sampai tak hengat duet dh menyusut. Errkkk

11 comments:

Sis Lin said...

wah cntik la tudung tu..nice je tgk u pakai tu...

Miss Jaz said...

salam dik..nak g pantai remis???he..he..jgn lupa cari remis ek...he..he..

cikNiarun said...

wahahha..

welcome to dunia on9 shopping!


mg seswai ngan keadaan rompin yg xd tempat nak shopping!

Brahim Nyior said...

Moga tudung yang cantik itu melambangkan keperibadian pemakainya yang cantik akhlak dan budi. Kekadang orang suka bertudung cantik, tapi sayang, akhlaknya jauh tersasar daripada nilai cantik tudung yang dipakainya.

Selamat bercuti Hari Pekerja. 16 Mei ni sambut Hari Guru pulak...

zh-ena said...

huhuhu sama la kita..dah gila shopping online..sedar2 jea duit dh abis kat bank :D

LEMONADE said...

sis lin : hehe time kaseh.. next week ade satu lagi tdung syria smapi.weehuuuu

LEMONADE said...

mis jaz : x jumpe pantai pun kak..haha sekadar nm je kot.

LEMONADE said...

nurain : sbnarnye gile on9 shpg since last year lagi..huhu

LEMONADE said...

brahimnyior: doakan la yg terbaek.. :) sonoknye sambut hari guru..

LEMONADE said...

sis ena: tau xpe, nk transfer gune cimb clik tengok2 dh kering. haha

Rashid said...

org pompuan ditakdirkan cam tu.. shopping shopping.. makan makan.. hehe..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates