02 May 2009

NaDia's WeDdiNg..

Hellooo, helloooo hollaaaa….
Ehehee… saye sekarang berade di Summit Hotel, Bukit Mertajam.. Wohooo.. 1st tyme ni tau saye menjejakkan kaki di Penang sepanjang 23 tahun saya dilahirkan ke bumi. Hik3 rase cam makhluk asing plak.

Malas cakap banyak, ni pichas mencapub saya dan sedara mara masa majlis menyambut menantu Nadia siang tadi…









Dan ni… pichas mengade saya n anis ketika temankan anak sedara saya terjun kolam. Then, kami terus shopping2 kat area hotel jap… sempat rembat selai bajuuu…. Sale gile2 wa cakap luu… haha



Ha, ni plak pichas kanak2 yang tak bertamadun. Haha Si Dania n Kimi x bawak baju mandi. Syasya sorang je yang bawak, e2 pon syeksyi bajunye…

10 comments:

kueh bakar said...

awat hang tak terjun kolam sekali...

LEMONADE said...

kueh bakar: hajat dhati memang nk terjun tapi kemalasan menyalin baju merajai jiwa. wakaka

Rashid said...

salam ..
ermm masih sama. Senyuman monalisa.. ada sesuatu yang terpendam...

AyanaAsham said...

tuan belog ini bila lagi...eehheh

LEMONADE said...

cikgu rashid: iye, ade sesuatu yg saya pendam sekarang ni..

LEMONADE said...

ayana asham: hurmm,lambat lagi la..

~ iza ~ said...

anis dah nampak sihat.. :)

LEMONADE said...

iza: nmpak je cm sht tp blum pulih sepenuhnya lagi...

AiSyAh HuMaIrAh said...

Sampai gak hang kt Penang eh.. Bla nk mai Perlis plak?? Hehehe

LEMONADE said...

aisyah humairah: insyaAllah satu masa nanti kalo masih blh bernafas..:-)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates