01 June 2009

PeLaMin Anganku Musnah...

kawen... kawen... kawen...
bile cuti skolah je kawen..
bile kawen je cuti skolah..
asal korang x kawen hari raye erk...?? hee
dh sinonim dgn masyarakat Malaysia skrg ni kawen time cuti skolah...
alasannya, sng sedara mara nk dtg sebab anak2 smua cuti, x pg skolah..
tapi mak bapak... cuti keje jugak ke..?? kalo chekgu chekgi e2 mungkin..
tapi yang lain2 tu terpakse la amik cuti..
hohoo.. wuteva..
err..
Pelamin anganku musnah tu sekadar menyedapkan tajuk n3.. ;o)
biarpun xde kena mengena langsung..hihi
sbnarnye, juz nk cite yg aku dah attend 2 wedding hari ni..
sempat duk umak sehari je, then trus ke kuantan..
lusa aku ke kL..
lepak2 kat sana ngan family sementara menunggu weekend..
weekend ni ade ape..?
kazen aku KAWEN kat rrrrraaaaaaaawanggg..
pastu aku ke Benta..
buat ape..?
hurm...
sambut menantu plak...
KAWEN... KAWEN...
* kepada smua pengantin baru, selamat mendirikan rumah tangga,
moga bahagia sampai hujung nyawa... jangan jadi seperti peribahasa ini...
Kusangka panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari..
kah3 ayat x leh blah..
diri sendiri pun x betol.. (aku dlm dilema...)

6 comments:

Rashid said...

"kusangka panas sampai ke petang.."
ermm tak naklah peribahasa ni.
Untuk elis.. "moga hari-hari yang dilalui penuh dengan bunga-bungaan indah yang mengharum wanginya.."

lemonade said...

cikgu rashid: moga peribahasa 2 x wujud dlm hari-hari saya...;o)

zh-ena said...

mmg msim kawen skang nie..ena pun byk dpt terima jemputan kawen..terpaksa tolak yg maner tak dpt dtg..

LEMONADE said...

sis ena: kire ok la tu drpd x dtg langsung kan...hehe

JanG45 said...

ingat betul2 musnah tadi heheheh..mcm saya dulu huhuhu

LEMONADE said...

jang45: xde ar bro, kunun2 jek tuu... ;o)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates