05 July 2009

:: RuMaH baRu Saya ::

Nk cite tapi x tau nk start daripada mana...
X pasti dgn keputusan itu..
masih menanti..
buat kali ketiga..
ok, stop
lupakan saja tentang itu
apapun yg terjadi aku redha..

Oh ya, ade lagi satu kejutan yg aku terima mlm tadi
KUAR HOSTEL, SEWA RUMAH
Dlm minggu ni jugak..!!!
OMG!!
Bukan utk sebulan dua tapi utk selama-lamanya
selagi berada di sini..
Hmm...
Lepas satu-satu,masalah yang datang..
Belum tenang dgn perkara tu dtg lagi masalah baru..
Aku sekarang dah start praktikum fasa ke 2
Tersangat busy dgn aktiviti sekolah
Almaklumlah, cikgu praktikum mesti la dikerah dgn itu dan ini
Mujurla ade membe baru yg satu kepala
Lutfi n Arif
Pun chekgu praktikum jugak tapi diorang dari UPSI
Kalo dorang xde mesti aku mati kutu nk beraktiviti
sepanjang kat skolah tu.. :-)

Pagi-pagi tadi sesudah subuh kitorang berpecah cari rumah sewa
Sakit2 jari n tgn aku memusing2 stering CBJ dari pg smpai tengah hari
Akhirnya...
Rumah sewa saya ditemui
Agak jauh dari maktab
Tapi nk wat cane bile dah terdesak mcm ni..
Moga saya n kwn2 selamat di rumah baru nanti...

3 comments:

Rashid said...

Selamat ber rumah baru elis. Moga elis gembira dengannya.

ishh iyake cikgu ptaktikum kena dera ni? hehe.. takde le tu. Mungkin diorang tengok elis berkebolehan.. kerna percayakan elis so elis diberi tugas sebanyak mungkin..

luvida said...

samat cr uma sewe...xpe la..myb ade hikmah nye.nnti lme2 mst sonok dok lua :))

Zura said...

tue nk suruh belajar berdikari..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates