31 March 2011

VCO (Virgin Coconut Oil) n Collagen Catalyst

Saya sekarang merupakan stokis Catalyst. Bukan lagi agent biasa. 
Saya akan berada di Putrajaya Sabtu (2 April) hingga Ahad (3 April) ni. So, mana-mana  customer area Putrajaya n Bangi boleh ambik VCO n Collagen Catalyst by hand daripada saya. :)) Isnin dan hari-hari berikutnya saya akan kembali ke Kuala Lumpur. Customer area KL boleh amik by hand jugak. Siapa cepat dia dapat sebab stok terhad. Tq!

Kalau nak saya reply cepat boleh call or sms je. 
Lemonade: 0194194194
Email: sweetstoberi@gmal.com

5 comments:

amal said...

wah wah.. dah jadi businesswoman dia sekarang. good2 :).. wish u all the best!

LEMONADE said...

amal: ahahaha ada lagi nak bagitau ni sebenarnya.

lemonade said...

meniti senja: ape yg bestnya? :p

Rashid said...

elis .. tahniah!! moga berjaya k ..

lemonade said...

CR: ahahaha biasa2 je laa..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates