21 August 2008

cuTi daH aBes...

Ni last entry aku utk sem break kali ni…esok pagi dh nak turun kL pastu sabtu dah nk balik ipoh..assignment jugak yg tak siap2..eh, bukan x siap tp x sentuh langsung oke..wee
Mlm tadi aku pegi pesta rompin ngan wal, anis n k.ana..tujuan utama nk cari tudung ijau utk uniform KRS..almaklumlah, tudung yg sebelum ni tahap ketebalannye menyebabkan aku mengalami masalah pendengaran bile memakainye…pusing 2-3x kat tempat jualan, akhirnye jumpe jgk tdung ijau yang aku nk tp x sure plak sm ke tak kaler die dgn tdung KRS yg dh sedia ade 2..em..lantak p la..pkai je nnti..hurm, bole tahan ramai jugak orang mlm2 ni bak kt along “pesta muda mudi” la katakan...dari dulu smpai skarang camni je la tapak pesta ni…ade pameran, tempat jualan, karaoke, persembahan artis n fun fair…tp aku tak brape berkenan nk pegi tempat camni lame2 sbb pening kpale tengok orang ramai pastu terjumpe rmai orang yang dikenali (tp aku akan buat2 tak kenal)… bukan menyombong cuma aku bukanlah seorang yg peramah atau senang cakap aku malas n kurang berminat nak tego2 orang ni… (x berjiwe mayarakat langsung) ~hehe…
25-28 Ogos ni aku ade camping unit uniform kat PKL (blakang maktab jer tempat ni). Lepas tu aku akan busy utk menyiapkan tugasan projek yang dh bertimbun2 menanti untuk disiapkan sebelum 2 September 2008…So, aku tak dpt nk hupdate ini blog sehingga aku punye waktu dan ruang utk menaip entry terbaru kemudian nanti...
Sebelum terlewat, aku nk mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia…Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan
~ psstt, pose ganti dh abes ke blom..??

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates