15 August 2008

jiwe smakin kacau...!!!

Hari ni last day aku berada di chiao ching…berakhir sudah satu tugasan wajib utk semester ni…tinggal lagi seminggu je semester break tp itu pon perlu diisi dengan 5 tugasan projek yg perlu disiapkan sebelum naik cuti sem..arrrgghhh tensen2!!! Tuhan je yg tau btape pressure nye aku berhadapan dgn semua tugasan2 ni…dgn nk hadapi prangai die lagi…cukup menyakitkan hati.

Hubungan…??
Semakin hambar…xde ape yg boleh aku kenang utk mengingatkan aku pada die..it’s hard to tell bout dis! sejak akhir2 ni aku mudah tertouching..silap ckit aku dh mule moody! tau x die knp aku jadi mcm 2..?? aku nk xplain ape yg aku rase itew sgt la sukar oke…biarkan aku dgn prasaan ku sendiri…org lain x perlu tahu ape yg aku rase! Penah juga terdetik di hati aku nk hubungi seseorang itu di kala hatiku memberontak utk selami ape yg die penah alami sebelum ini..aku biarkan saje niat ku itu bila mengenangkan sesuatu yg x diduga bakal berlaku...nape la aku xpenah rase ape yg pempuan lain rase sejak itu…?? Mungkin disebabkan ini seseorang itu pergi...tp itu bukan cara aku..aku tidak sezalim itu tp aku pernah melakukan itu kerana terpaksa...

buat kau, aku aku nk mintak maaf kerana pernah beri kau harapan…silap aku jugak, terlalu yakin dengan perasaan sendiri…smpai mase, kau yg hilang arah tuju...sorry again..baru2 ni aku terbace shoutbox di frenster kau.. “@@3##&&*((&&&##!!…” itu saje sudah cukup bagi aku utk memahami ape yg kau alami sekarang…penah juga aku baca testimonial kau utk kawan2 yang lebih tepat aku katakan segala kata2 itu ditujukan utk aku! Aku dh tak amik tahu lagi hal kau sejak aku bersame die…aku xnak kenang lagi semua saat itu! cuma satu harapan aku, semoga kau bertemu insan yang lebih baik daripada aku… lupakan aku dan anggap aku x penah wujud dalam hidup kau.

Sedang aku menaip entry ni, die mesej aku bgtau wallet die ilang. Aku tanye cane boleh ilang tp die x reply..aku call 4-5 kali tp x berjawab!! mcm2 yg aku pk kan pasal die bile dlm keadaan macam ni! Kat mn die skrg?? Balai polis ke?? tengah sibuk mencari wallet yg hilang ke?? bergaduh dgn membe ke?? Panggilan yang ke brape kalinye aku dial bru berjawab!! kat kdai makan rupenye tengah menjamu selera!! Sakit hati btol aku!! Sangat SENGAL oke!! Nset x bervibrate katanye tu yg x sedar..aku peduli hape!! Ape la salahnya bunyikan aje ringtone tu. Asyik nak kene silent, vibrate, silent, vibrate ape hal??? Mcm la ade dlm majlis formal tertentu yg asyik nk kene vibrate 24hours! Akhirnye aku putuskan call mcm tu je…sorry. Aku sgt bengang bile berhadapan dgn situasi mcm ni oke!!


0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates