20 August 2008

x tau nk LeTaK TAjUK hapE...

Adoi la…cuti tinggal lagi bape hari je lagi assignment satu ape pon x buat lagi…!! Srabutnye pale otak aku mengenangkan semua tugasan2 project ni! Nak x nak kene pulun kat maktab nanti la jawabnye...time2 cuti ni sesape pon jgn tnye aku dh wat asemen ke blom ek..jwpnnye mmg aku xkan buat!! tyme cuti aku nk cuTi puas2..sbb bile dh blk maktab nnTi baru la idea tu dtg kalo nk pulun pon..

Ahad lepas aku balik kampong tengok Yani kawin…Selamat Pengantin Baru buat Yani dan suami…(aku x tao ape nama suami die)..Yani ni 2 pupu aku. Dorang tak bertunang pon sebab yang belah lelaki orang KElaTe..dtg merisik je bln 6 hr tu pastu trus plan nak kawin sbb susah katanye nk dtg jauh2..(tu la sape suruh cari orang jauh2 sgt..hehe) pas pegi tengok Yani aku pegi umah tok lijah kononnye nak intebiu die utk salah satu tugasan projek sem ni..ape kebende la tok aku ni cite..x abes2 cite pasal duk atas bukit mase perang Jepun dulu… 2-3x dok ulang yg tu jela…hahaha aku pon satu hal. Dh tau nak pegi intebiu die x prepare awal2 soklan pe nk tanye..last2 aku gak yg blur…dat’s mean keje pon x siap la kan…haaiihhh…

Hari tu jugak jadi sejarah dlm idup aku..hehe sbbnye….aku drive dari kampung smpai umah lebih kurang satu jam setengah tanpa henti. Mule2 tu ayah aku follow dari belakang last2 smpai kat area mane ntah ayah aku terus potong (sbb aku bwk 90-100km/j je mase tu…lmbt la ckit kan) tp x kesah, yg penting aku dpt drive dalam laluan yg agak mencabar bagi aku (nak2 kat jalan kawasan laut yang bengkang bengkok atas drpd sg miang kot)…alhamdulillah, smpai jugak aku kat umah dgn membawa 2 penumpang (abg n adik aku) dengan selamat sepanjang perjalanan itew…hehe jari2 tangan aku rase cam nk krem je…tp xpe, aku suka drive..!! hoho..

Ingat nk pegi cari printer canon iP1000 sblom blk ni…printer HP aku dh mcm haram je..baru beli x smpi stahun dh buat hal. Hai la iP1000….harap2 ade lagi kdai yang jual ko…kalo x kerana ink lexmark tu mesti aku pakai ko lagi sekarang ni dan mungkin sampai bile2…(kalo ko x rosak la kan..)


~ Sampai cni je dulu…aku dh mantuk mau titon…*nite eberibody*

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates