27 November 2008

CORAT CORET HARI INI...

Ahaaa… aku blom p check bekalan cupcake or muffin lagi. sangat malas nak kua. skali lagi k.ngah ganggu tido aku hari ni!! arrgghhh… slalu je call pagi2 tyme aku tido, ish geram btol!! Tapi sbenarnya xdela pagi sangat..dlm kul 9 lebih..hik3

Hari ni tak de buat pape..tengok tv, on9, makan, tido…dah x tau nak buat ape. Nak lap mengelap buang habuk next week la…lap awal2 karang brabuk smule..(pdhal nak suh k.ana buat dulu, nnt aku boleh relax je.hak3) jahat sungguh suara halus ni.keh3

Tadi tetibe je Nget mesej gtau dia dah berminat n excited nak amik shake Herbalife pas dia tengok fs orang2 yang amik shake. Ahaaaa.. gud news nih..semoga hajat dia nak slim molim tu tercapai sumday…chot chot ape tunggu lagi..? haha adoyai..kalo nget btol2 jadi nak amik shake tu nanti hilang la kawan kelaparan aku sorang..kalo chot2 amik lagi la pulak..tyme rest next sem xde dah teman kelaparan gue. Uhuk uhuk. cakap pasal herbalife ni kan, along aku dah turun 58kg daripada 64kg b4 amik herbalife ni. Walhal dia amik shake waktu pagi je tiap hari (e2 pon tibai bende lain skali). Malam melantak nasi gak. Kuat makan along aku tuh. Nak amik shake twice/day tak mampu katanye. (elley, beli bende lain blh plak kan..?) alasan semata…haha lantak ko la long yang penting impian ko nak kurus tu dah nak tercapai cuma take tyme ckit la coz kedokut ko punye pasal.hahaha mak aku? Huh, dah jual shake dia kat along. Rugi btol ar..aku nak suh mak nampak slim n utk kesihatan dia jugak kan, tapi dah busy memanjang katanya mcm x sempat nak amik tiap2 hari. So, mak aku juz amik tea mix je skarang nih. Terpulang la… yg pasti bila aku dh berisi dlm erti kata lain dh nampak gemok, aku akan amik shake jugak. Nak suh k.ngah amik tp dia kata nak tengok along slim dulu.ceh, kalo dah amik skali sari je pastu tibai macam2 3-4thn lagi la agaknya baru slim. Haha korang akan terkejut kalo tengok k.ngah aku mengadap makanan sbb dia sangat pelahap dan aku sangat gerun tengok bile dia makan. Series tak tipu syiall. Sangat suke food. Wut kind of food la dia boleh telan. (sama cam chot chot) *series sama dowh.

Hurm, aku tinggal sorang ni..mak,k.na n anis p nite market beli makanan. Mak kata aku x boleh ikut. nape lak x blh ikot..?? anis kata nnti hilang seri.hak3 goli den cam nak kawin la pulak rasanye. pheeewww..8 hari lagi wa cakap lu…hehe

B4 aku blah, hurm..secebis hati berkata :

Adakala kita perlu menangis supaya kita sedar bahawa hidup ini bukan sekadar untuk ketawa. Adakala kita perlu ketawa supaya kita dapat menilai betapa mahalnya setitis air mata..dan adakala kita perlu menghargai apa yang kita ada.. kerana selepas kehilangannya baru kita menyedari bahawa berharganya dia untuk kita…

xoxo

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates