22 November 2008

Oh HePi HePi Day...

Lalalalalalalalalalala

Ya ya ya ya ya saya sangat hepi hari ni dan semalam..

Kerana…….dress, make up dan mini pelamin saya sudah ditempah. Dress saya kaler *****.hehe Saya sangat soka.. haha mak saya sangat excited sampaikan dia suruh k.gie (mak andam) pasang mini pelamin 1hb sedangkan majlis saya 6hb! huahuahua aku x kesah sbb mak memang jenis camtu suke tengok benda siap awal, x suke keje last minute. Kanopi pun have been booked oredi..

x sabar nak tengok semuanye setel. Sbb saye nak amik gambar n of course la nk begambar sakan kan.kikikiki

pagi2 bute tadi k.ngah mesej tanya cenderahati 4 VIP bagi ape sbb die plan nak bagi sumthing..aku tengah tido tyme 2,arrghhh geramnye k.ngah ni kaco tido aku!!! Last2 aku kata nnti aku tanye mak. Hahaha padahal aku tau tp malas nak balas mesej dia.phewww..

Hurm..pagi tadi aku decorate sofa2 yang ade kat umah ni. Angkat sana sini. Sangat penat. Jap lagi nak angkat almari lak sbb ruang tamu utama kat depan tu perlu dilapangkan. Haha especially tempat mini pelamin saya…taraaa..hahaha Biase ar, kenduri mana ade orang duk bersenang lenang atas kerusi kan. Ok la, itu saje kesah preparation saya hari ni..

xoxo

1 comments:

Anonymous said...

woit minahhhhhh
sorrreee..kennot make it!!
ko kawen aku datang ekk

pesanan penaja:
nak souvenir for VIP guest.
tak kiraaaaaaaaaa
nak jugakkkkkkkkk1!!

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates