22 January 2009

GuD News...!!

Taraaa... pagi tadi aku dapat tau yang ade bayaran untuk elaun perjalanan budak2 maktab. n azam as a responsible KU telah mengedarkan borang tuntutan perjalanan untuk aku dan classmate. Yippiii!!! Sangat hepi tp tuntutan tu hanya bermula pada perjalanan dari tarikh 16/11/2008 til 4/1/09... ckit je la kitorng dpt kalo ikutkan tarikh tu. asal la pihak yg berkenaan x buat tunggakan perjalanan since pre deg dulu ke.. kan ke bagus. banyak la ckit dapat kan. Tp tak pe lah, ni pun kire bersyukur sangat2 dh bile ade yang nak bagi duet di saat kewangan aku tahap nyawe2 ikan camni. Hehee.. esok last day pg clas b4 balik kg 4 chinese nu yer. Dapat cuTi seminggu! Yeye!! dapat peluk bantal busuk! waaa... rindu giler nak mati..!!! hak3




*Miz him alsooo...hehe*

2 comments:

ZH - Ena said...

nak peluk bantak bucuk ker :D

ZH - Ena said...

salam perkenalan..dah dpt duit nnti blh la simpan kan :D @pun belanja la org kat sini :)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates