20 January 2009

Yeeehaaa...

Aku n mclyn baru terjumpe port baru ‘baek punye port’ wa cakap lu..! Dan sekarang kitorang sedang berpoye2 dengan laptop masing-masing dengan bangganye! Kerana aku yang control connection malam ni. hahaaaa perangai jahat kembali lagi.

Weeehuuu… 3 hari lagi nak balik kampong beb! Yeye! X sabar! X sabar nak pegi majlis abang aku brtunang . x sabar jugak nak tengok hasil kerja tangan mak aku dalam gubahan hantaran untuk abg aku kali ni. Hehee tp kene control gedix ar nanti takot my future MIL ade datang jugak. Keh3 rilex ar, wa slumber.. *peace*

Baru-baru ni my gegedix team n me pegi giant jap coz ayu nak p amik duet. Sesambil tu kitorang berpoye2 melawat kat proton jap. Aku test naek seme kete yang ade kat dalam tu. Hak3 poyo nak mati! Cam ade duet jek nak beli padahal hapah pun tarak. Hik3 Saga, Persona, Gen 2, seme aku try naek even kete x gerak pon. Saje suke2 buang mase berpoye2. Dah keje nanti la baru dapat beli kete sendiri. Sekarang ni mimpi ar kalo ade manusia berjiwe murni nak bagi aku kete sebijik! Huh!

Esok dia ke KK, outstation lagi.. maTila aku kalo dah kawin nanTi.. mesti asyik kene tinggal sensorang jer kat umah. Huk3 harus steady! Aku ade planning baru!! Hahaa.. mudah-mudahan semuanya berjalan lancar. Aku coretkan later tentang planning tu, itupun kalo aku rase nak cite.

Sekiranya ni last entry aku sebelum pulang ke kampung Sabtu ni, aku harap kamu doakan keselamatan aku sepanjang perjalanan nanti. Jauhkan aku dan orang-orang yang aku sayang daripada sesuatu yang buruk dan tidak diingini.



Causinci..

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates