04 June 2010

Persoalan dan Jawapan.

1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda?
Amik pisau, aku tikam dia balik. hahaha Itu jawapan tak ada kaitan. Kalau dah ada memang yang biadap macam ni memanglah angin monsun timur laut keluar tiba-tiba kan. Tapi tak pe, sepandai-pandai katak melompat sekali aku pijak terus mampossss pecah perot. haha

2. 6 orang di hati anda.
Bagila banyak-banyak sikit. Ramai sangat orang dalam hati aku ni haaa... 6 je mana cukup. Tapi antara yang enam tu, of course la ahli keluarga aku, orang tu, kau, kau, kau, kau, dan kaulah.. (^_^)

3. Anda rasa anda comel?
Ntahla.. kadang-kadang kot. Kadang-kadang tak pun. haha!

4. Single or taken?
Kau rasa? Kau rasa apa?

5. Blog yang anda suka….
Blogspot. hahaha

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Kemas. kemassssss. Kadang-kadang tak jugak sebab selalu terkejar-kejar nak ke kuliah. Habis semua melayang. Balik kuliah, kemas la semula. =)

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
Kebahagiaan dalam Perpisahan (Shahir AF8). Kalau dah berpisah, bahagia ke..??

8. Last text message..
Mr. Lemonade. *wink*

9. Last phone call..
Mr. Lemonade jugak. Tapi tak sempat nak jawablah. kahkah

10. Hari terakhir anda menangis
Hari-hari menangis. Sebab aku nampak macam ganas tapi hati tisu. wakakaka Kau pulak..? (>.<)

11. Five-5- favourite colour
Banyak la color yang aku suka. Tapi kau nak lima je kan? Hmm, aku suka color biru, pink, hitam, purple, merah kot.

12. Orang terakhir YM?
Budak Pensel.

13. Game paling anda suka?
Game over! hahaha Aku suka softball, badminton, bowling, petanque n futsal.

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
Agak seronok. Sebab aku tak tahu nak update tentang apa maka dengan menjawab tag dari Sis Zura ini maka berupdatelah blog aku ni haaa... Errr, sebenarnya aku ada banyak lagi hutang tag ni. hihihi Sabau. Sabau. Nanti den buek.

15. Anda rasa tag ini best?
Best. Hingga menggigit keyboard. wawawawa boleh tahan la.. Apa yang aku jawab ni pun semuanya betul belaka. Jadi sila la percaya dengan jawapan-jawapan yang aku bagi ni.

16. Tag lagi 10 orang.
Uyoooo.... ramainya. Ceroi, Budak Pensel, My Twin Lemon, Sarah, Lea, Sis Fathiyah, Sis Iza dan bla bla bla... nak jawab tag ni tak? Kalau nak, silakan ya. Saya tak paksa. Cuma kalau kamu buat tag ni nanti saya bacalah. Sis Iza dikecualikanlah sebab dia busy dengan persiapan kawen tu. hehe =)

7 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku pon bz...
ngah persiapan khatan...
hahaha...
;)

Anonymous said...

blog y anda suka.. blogspot..lol

Fathiyah said...

aik.dia pulak tag kte ye..hehe.okeh..nnt akan dibereskan ya

LEMONADE said...

meniti senja: kau tak katan lagi ke? harap je dh tua bangka. blom katan ghupanye. haish. =p

LEMONADE said...

macy: hahaha blogger pun boleh kot.

LEMONADE said...

sis fathiyah: hehehe buat ye. =)

Zura Tahir said...

tq elis sudi buat...br dpt bace...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates