11 June 2010

Selekeh di Hari Pernikahan.

Aku kat Kuala Lipis sekarang. My cousin, Sarah kawen esok. Sebelum bertolak ke sini tadi aku pergi tengok Kak Anne nikah kat masjid. Buat pertama kalinya aku masuk masjid tu sejak diubahsuai. Dan buat pertama kalinya aku pergi majlis orang nikah pakai jeans, t-shirt buruk dan berselipar jepun. Kepala tengah tak berapa waras. Sebab tu agak selekeh. Tak boleh nak berfikir logik. Sekian.

12 comments:

deqyalalink said...

wuuuu..sempoi habehhh :)

CinTa Lea IxoRa said...

huhuhu.... serabut sgt ke tu?

lemonade said...

semua takkan mengerti keadaan ini. apa rasa ini. =(

Mr. K said...

sempoi seyh...janji maintain cun sudeyh... =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kepala ko xwaras...

lemonade said...

mr.K: x pernah buat dek org tp kali ni sy buat. cun pun x. selekeh lagi ade.

lemonade said...

meniti senja: mmg kepala aku tngah x waras.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku paham..
aku menunggu ko citer...
;)

lemonade said...

meniti senja: forget it.

Zura said...

awat selekeh smpai cm tue sekali...

lemonade said...

sis zura: ntah le..

aiza said...

anne mane awak? anne hot fm eh?

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates