06 May 2011

Bukan Tak Nak Anak, Tapi...


Seorang guru lelaki yang berjawatan bertanya pada aku secara tiba-tiba.

Cikgu X : Awak memang tak nak anak ke atau  awak rancang?
Aku : *blur + blushing* err.. bukan saya tak nak tapi susah saya kat sini sorang-sorang, husband jauh.

*Segan sebab cikgu ni tak pernah bersembang kencang dengan aku pun sejak aku mengajar dekat sekolah ni. Tiba-tiba dia tanya macam tu. hikhik 

7 comments:

EReeN shafreeniza said...

well elis berusah!!! vote for twins!! yeah hehe

meo said...

soklan pling maut....

lemonade said...

reen: insyaAllah kalo ko nk tlg jg. hihi

lemonade said...

meo: x la maut sgt. hee

anaztasias nora aira said...

hehehe...xpe dear.. Ada rezeki xkemana ,. biasala mcm3 soalan plik manusia leh tanya :)

lemonade said...

sis nora: hihi tekejut jugak bila ditanya mcm tu.

nurain said...

kekeke..xpe la..slow2..p jgan lmbat sgt, kite ni makin tua owh~

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates