18 November 2011

Hanger Klip Tudung Fareeda

Hi all. Hari ni last day kerja sebab esok dah start school holiday. Yipppiiiiii. Next week nak ke Indonesia. Holiday!! Holiday!! Yevaaa yevaaaaa. haha!

Ok, update before holiday pasal hanger klip tudung awning or Tudung Fareeda. Yes, aku rasa perlu ada hanger ni sebab bagi menjamin kualiti semua koleksi tudung Fareeda aku supaya sentiasa berada dalam keadaan yang baik dan selamat. Skema ok ayat! 




Aku beli hanger ni thru online dekat FB. Beli dua set ada 20 hanger RM30. So, terjaga la tudung-tudung kesayangan aku ni kan. 



Ni antara koleksi Tudung Fareeda yang aku paling suka. :))

Jumpa lagi, babai.


5 comments:

cha said...

EH BAGUSNYA HANGER CAMTU. TUDUNG NI MMG KENE JAGA BTUL2 KAN

LEMONADE said...

Cha: mesti la jaga betul2 kalau tudung mahal. haha

Mama Ashraf said...

wahhh..banyaknya tudung awning...:)

Ilyani said...

salam, boleh bgtau x link awak beli hanger ni?tq

Makan angin penenang fikiran said...

kami ada jual klip hanger murah..

1set ( 10pcs ) = rm12
5set ( 50pcs ) = rm50
**exc. postage..

kalau berminat,silalah datang melawat ke page fb : ann'z collection...:)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates