14 November 2011

Let go Tudung Mawar Fareeda


Assalamualaikum.

Mungkin ramai dah tahu yang aku sekarang fanatic dengan Tudung Fareeda. Tak tau nak cakap macam mana, tapi memang kalau korang pakai je tudung ni keyakinan diri korang akan bertambah dan rasa macam tak selekeh. Kihkih Senang cakap Tudung Fareeda memang selesa dipakai lah. 

Koleksi Tudung Fareeda aku makin hari makin bertambah. Sampai husband aku pun dah pening tengok tudung banyak sangat. Dah la kena teman aku kat butik berjam-jam sebab nak pilih tudung kan. hikhik Nasib la kannn..

Ok, berbalik kepada tajuk, aku sebenarnya nak let go sehelai Tudung Mawar Fareeda yang macam Kak Azalia, Model Fareeda ni pakai. Warna dan design yang sama. Aku pernah pakai SEKALI je ok tudung ni. 

Sebab apa nak let go..?? Sebab aku rasa warna dia tak berapa sesuai dengan jiwa aku. Jiwa aku jiwa Pink, Purple, Hitam. Bukan jiwa Hijau. hehe Kenapa beli..?? Aku terbeli sebab kalau boleh aku nak ada semua warna koleksi Tudung Fareeda. Tetiba aku rasa macam 'kalau tak nak guna, buat apa simpan'. Sooooo, sebab tu la aku nak let go. 

Siapa nak text me k 0194194194. Jangan risau. Aku bagi harga murah je daripada harga asal yang aku beli masa promo raya hari tu. 


4 comments:

Bazilah (^0^) said...

available ke lagi??hihi

LEMONADE said...

bazilah: still available. :))

Bazilah (^0^) said...

hihi how much ek??

LEMONADE said...

bazilah: sorry, dh let go pd customer. :p

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates