21 November 2011

Vitamin E Softgel Collagen


Assalamualaikum.

Korang pernah tahu tak or pernah dengar tak pasal supplement Vitamin E Softgel Collagen? Aku baru first time tahu pasal supplement yang satu ni melalui Kak Lynna, pengedar utama. Aku rasa macam nak try jugak bila tengok banyak consumer dapat positive feedback setelah menggunakan supplement ni. Kalau bab-bab kecantikan dan kesihatan ni aku memang suka sangat-sangatlah kan. Ada di antara readers blog i ni yang dah try guna Vitamin E Softgel ni tak? Cite la sikit apa perubahan yang korang alami. Aku nak jugak tahu sebelum aku sendiri yang try supplement ni pulak. hihi Babai. 

Latest: Now, i dah jadi dealer Vitamin E Softgel Collagen. Hubungi saya untuk sebarang tempahan dan sekiranya anda berminat menjadi agent. Belian secara borong digalakkan. By pos boleh, by hand pun boleh. 0194194194

6 comments:

eazy insyira said...

darling .ni bukan supplement tau
ni sapu kat muka after toner :)
mmg sangat best!

LEMONADE said...

eazy: waaaaa eazy dh try ek. ni try jugak ni.

PeYra said...

kak elis..lari topik sket..huhuu
lagu kt blog akak ni pe tajuk die ek?
tacing..~

Meis Izz said...

Like sini plak kalau suka... heee... http://www.facebook.com/photo.php?fbid=313479742020241&set=a.311815272186688.80250.159346644100219&type=3

yusuf said...

pusulabet
sex hattı
https://izmirkizlari.com
rulet siteleri
rexbet
NR82A

yasin said...

pusulabet
sex hattı
https://izmirkizlari.com
rulet siteleri
rexbet
315VL

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates