13 October 2009

JIKA ini BENAR...Aku pasti KECEWA...!!


Ini bicara hati. Persoalan ini perlu dirungkaikan demi mendapatkan kepastian yang nyata.. Persoalan ini akan sering meniti di bibir2 yang senasib dengan aku. Andai ini benar, apa akan jadi pada aku...?? Cuba KAU fikir..!!!

14 comments:

LuVidA^^ said...

em..saba la ek...doakan yg terbaik...

lemonade said...

luvida: insyaAllah..moga masih ada sinar di hadapan...

zh-ena said...

harap tak dibekukan..

lemonade said...

sis ena: hopefully mmg itu yg diharapkan..

ThE cOpy suSU said...

sabar ye saudari..harap benda ni tidak akn berlaku kpd saudari dan rakan2..nmpknya kesian kpd rakan2 sy di IPG..xde keje la dyorg sethun yek..jgn riso..insyaallah..ade rezeki saudari dan rakan2...

lemonade said...

mr. kopisusu: moga harapan kita smua menjadi kenyataan..

iza iziana hasan said...

sabarrrr...

lemonade said...

sis ziana: oke..tq

Julia & V said...

saba2 >_<"

hai :) ske bce novel x?

klu suke,jmput2 lah ke online novel sy ye ;)

http://jeritanyangpudar.blogspot.com

time ksh ;D

lemonade said...

julia: x brape la.. seumur hdp ni x smpai pun 5 buah novel yg penah dibaca..hihi suke bc sinopsis je..heee

Anonymous said...

biaq betoi ni???? alooo...tp sy abes 2011 xkn nk tggu gk??? truk lee cm ni...kne ambush KPM ni...jom..jom heee....

lemonade said...

anonymous: jgn pecaye sgt. nnti sy post perkembgn terkini pasal ni. ade sikit slh fhm di sini ye.

Rashid said...

Tak payah risau sangat tentang tu. Fokus dan tenang k .. kerna segala kemungkinan itu tak semestinya benar dan akan berlaku.

Pernah juga mendengar khabar sebegini dulu. Tapi akhirnya.. perjalanan masa.. tup tup terus keje.. hehe

lemonade said...

rashid: tu lah, bila bc dlm paper, bru rasa lega ckit.. hikhik

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates