28 October 2009

Aku dan Ed...

Ahad lepas kwn PLKN aku, Ed dtg jumpa aku kat Ipoh. *_* sbnarnye lepas abes PLKN dlu ktorg x penah jumpe pn. Cuma bln 8 hr tu masa Anis masuk wad dia ade dtg melawat. Wah! Aku kagum oke tengok membe jd doktor. Even Ed bru doc pelatih je pn tp bile dh pkai bju doktor tu aku rase mcm 'wow! bestnye! smart gile, anggun bergaye..' hikhik Ouh, utk pengetahuan smua kami adalah 1st batch PLKN ye. 3 bulan sanggup menggemokkan diri dan melegamkan muke kaki tangan smua demi patuh pd negara terchenta. *_* Aku dgn Ed ddk sekemah, group yg sama, dan kami memang satu geng. Nm sebenar Ed ialah Faridah. Nama Ed tu aku yg bagi ms ktorang mula2 berkenalan. hihi suka2 suki je kan bg org nm.. tp x sgka smpai skarang lekat nm tu dgn dia.

Hiyakkkkk!! haha tae kwan do la sangat..
Ni bru lepas aktiviti air..water confident. sh**.
aku nk lemas oke ms 2. eee, mnyampah!
Ini smua budak2 kemah aku, kami still keep in touch except Nani. Ouch, Jayne xde plak dlm pic ni. sorry Jayne. i x tau u kat mn waktu ni. =)
Wajah terkini Ed a.k.a Doktor Faridah. hikhik Kejap sgt jumpa Ed hr tu. Sempat bergosip sikit2 je. wahahaa Eh, Ed yg blanje aku mkn tyme ni tau. Kami mkn di Black Canyon, Jusco. Patutnya aku yg kena blanje dia sbb dia dtg tmpat aku kan. Ni terbalik lak. hikhik next time aku blanje ko plak ek. ^_~


Aku mkn ini. Spaghetti n lime frost. Mabelessss...
Tq Ed blanje aku, nnti blanje lah lagi. muahahaha
Lepas anta Ed blk, aku n housemates ke Pizza pulak. Gile kental perot aku dpt makanan. Skali lagi aku telan spaghetti smpai terpakse tggal belt kat situ jugak. hahaha u noe wut i mean..?
Rakus gile pompuan ni makan spaghetti. Tak layak dibuat menantu,
tp hanya layak dibuat bini. ~ouh, apekah...

berempat saje. sorang lagi tinggal jage umah. dia kan mak guard. hikhik

8 comments:

amal said...

hahaha..perut anda memang kental...sampai tercabut belt tuu ahaha

LEMONADE said...

wani: yeahh!! sbb sy yg cabot kerana belaku kebuncitan yg melampau. hahaha

angah iza said...

seronoknye dpt join plkn
akk x berpeluang nak join...
so jelezzzzzzzzzzz

LEMONADE said...

sis iza: sonot kak, tetibe je blh jadi ganas, lasak, kental dan berdikari. hikhikhik akak try la apply, mn tau dpt join kn. =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kwn yang tak kan putus...
itu la persahabatan sejati...

lemonade said...

meniti senja: kwn sejati adalah kwn yg sllu bersama bila susah dan senang, bile bersedih dan ketawa.

mr.kordes said...

gmbr 'aku" kt atas tu sungguh ganas...hahahah....cayalah!

LEMONADE said...

pakcik kordi: ahahaha mmg ganaz abeslahhh pakcik.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates