03 October 2009

KeNapa TiDaK aKu..??


Aku suka mereka. Aku suka kerana mereka sgt bahagia dgn life mereka sndiri. Buat teman blogger....Suzana, adawiyah, n fieza. Bertuah kamu dpt mengenali dn memiliki sumone yg sgt memahami dan cinta mati sm kamu. Mungkin kamu xkan jumpa sumone sebaik 'dia' yg telah kamu miliki skarang. Hargai apa yg kamu ada agar kamu tidak alami rasa itu.
Benci + bengang ya t'amat sangat bila rasa ni dtg..!!! Life yg sgt membosankn bile jiwa rase kosong. Sunyi. Sepi. Mati lagi baik drpd alami rasa mcm ni. sh**. Kau mengalir air mata pun x guna sbb xde sape yg pedulikan kau. Kenapa mesti bersedih sbb org yg kite syg? wut da ****.
Knp sukar faham perasaan orang lain?? Kenapa mesti pentingkan diri sendiri?? Kenapa boleh buat xtau dgn ape yg org lain rasa?? Kenapa xde rase simpati bile org lain bersedih sbb kite?? Sampai bile msti ade rase mcm ni?? Sampai mati..????? Kalau aku lempang kau laju-laju sakit tak?? Sakit kan?? Ha, mcm 2 la apa yang aku rasa sekarang...
** Jiwa itu sakit sebab kau. Kau yg x mengerti apa yg aku rasa.

16 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sabar...
setiap manusia ade sikap buruk nye...
cari la terbaik untuk diri kamu miss...

lemonade said...

meniti senja: insyaAllah.. thanx 4 ur concern.

Ayie a.k.a Nyei said...

sabar itu separuh dari iman..ni sume dugaan hidup..kne tabah dan terime pastu tengok balik mane salah kite..klau xde gak salah..kite..kite pegi je lempang orang tuh laju2..
phuupp..*tahan gelak*

lemonade said...

ayie: kena muhasabah diri jap nih. ^_"~

jai@jezz said...

confirm ni kez cinta kan...
errmm... u kene carik dokter cinta la mcm ni... =)

lemonade said...

jai jezz : cinta duniawi.... hik3 sape mau jadi doc cinte sukarela utk i sile jerit kat shoutmix. haha

min said...

klu kerana cinta kamu bersedih percaya la perempuan yg baek utk lelaki yg baek..
mungkin die x sesuai utk kamu..
namun jika klu kerna persahabatan kamu bersedih percayalah manusia mmg mcm2 warna kn..
so sabar je la hidup mcm karma kn..

lemonade said...

min: warni-warni kehidupan.. x smuanya indah dlm hidup ni kn.. ade ms kite gembira, ada waktunya kita berduka.. x blh nk buat org lain sntiasa fhm kita, kena blaja utk pujuk diri sendiri.. tp smpi bila..

::alwaniamalini:: said...

jangan sedih yang...semua ni ada hikmahnye...kesusahan sekarang,pasti akan dibalas dengan kesenangan..Insyaallah...senyum tiketttttt...takutle tgk pic tu..kuar air ata darah tuu..dun b like dat dear!!!

lemonade said...

amal: darah 2 xde la, air mate jernih je ade.. sob3

Zura said...

wowww...ganasnye bunyi entry nie...takut plak nk bace...hahahha...

lemonade said...

sis zura: bile amarah menguasai diri, inilah jadinye.

iQrAm~fiEzA said...

fieza said>>>

lemonade, fiza tu kita ker??
knp ni sayang....
jgn bersedih.
ALLAH nak bg hujan sbb DIA akan bg pelangi kpd kita.
insyaALLAH...

lemonade said...

fieza: yup, fieza yg sy maksudkn tu.. ape blh buat.. terima saje lah kn.

Rashid said...

ermm.. naper ni lain je bunyi & nada.

Apapun sentiasa mendoakan yang terbaik utk elis. Moga kuat..

zh-ena said...

ader hikmah atas aper yg terjadi

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates