10 August 2010

Jawapan entry "Unexpected"


Kenapa unexpected..?? Sebab dalam entry Pink Wedding Diary n Me aku ada tulis kat bawah tu yang kembara buat hal kan masa aku pergi service. So, keesokannya terus ayah aku datang dari Pahang sebab nak hantar kembara rotate tayar n buang paku. Sumpah! Aku tak reti nak check tayar kereta sebelum ni. Apa yang cina kat Perodua Service tu cakap aku iyakan jela. Aku rasa Kembara takkan jejak Ipoh dah lepas ni. Ni gambar saat-saat akhir kembara kat depan rumah. Gagah aku bangun pagi-pagi sebab nak ambil gambar beliau buat kenan-kenangan. Hahahaha macamlah tak boleh jumpa kat kampung kan. pooraahh!!

Gudbye CBJ (Cikgu Budak Jahat)

Oleh kerana Kembara dah balik kampung. Ayah aku gantikan dengan yang ini.

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥


Inilah harta dunia milik aku pemberian mak yang aku cakap dalam entry yang lepas. Myvi Limited Edition Dazzling Red. Senang cakap, Pink lah kan. Ni la juga hal yang unexpected tu. Aku fikir dapat jumpa Si Pinky masa cuti raya nanti. Rupa-rupanya sebulan sebelum cuti raya aku dah jumpa beliau. Maka, ada tiga wishlist kat tepi side bar dah tercapai. Tapi LE lah bukan SE. hihi


* Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak buat semua umat Islam...*

15 comments:

arboqskii said...

selamat berpuasa

lemonade said...

arboqskii: slmt bepuasa utk kamu juga..

azam aziz said...

Tak sabar nak g jenjalan nek kete tu...hehehe...SALAM RAMADHAN :)

LEMONADE said...

azam: nk jalan ke mana zam oiii. kak tiq dh naek dh smlm. hehe

LuVidA^^ said...

hye...lame x singgah...

salam ramadhan ye :)

fara said...

wahhhhhhhhhhhhhh!!!!
lucky u!!!!!

camat poce elis! :)

LEMONADE said...

luvida: lain kali singgah selalu. haha

LEMONADE said...

fara: hehe samat pose fara!

Anonymous said...

cis. LE better than SE. hahah

lemonade said...

Macy: better coz da pink color ryte? haha

Unknown said...

Murah rezeki~bestnya!!
Bulan puasa kita perlukan makanan rohani,kan?Mind to eat? :)
nice blog~ada masa singgah la blog saya ya...kot2 ada manfaat~

lemonade said...

iqbal: ok insyaAllah

Mr. Asada said...

hohoho.. ingatkan mmg kaler pink sungguh. ni macam maroon je. lalala~

gadis jumaat said...

ehhhh dah kuar ke myvi pink?? aritu nampak iklan2 je tapi lom nampak atas jalan... besnyeeeee pinkkkkkkk T_T (dazzling red pon dazzling red lahhh)

Gee Jah Noor said...

wahhh ini dia si pinky kamu..cumel2..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates