07 August 2010

PINK Wedding Diary n ME!

My wedding diary.. =)

Assalamualaikum n hye all.

Hari ni aku nak cerita pasal sebuah diary. Diary pink yang korang tengok ni adalah pemberian seorang sahabat sewaktu hari lahir aku yang ke 22 tahun. Dia tahu aku suka Pink, sebab tu dia kasi diary kaler pink. hihi Sekarang dah dua tahun berlalu, tapi diary ni masih elok dalam jagaan. Kalau dapat kat anak buah aku ni haruslah suka sangat diorang! Menconteng tak hengat kot. Kalau dapat kat Yaya pulak mesti penuh dengan karangan. haih. Boleh jadi penulislah kakak nanti. Baru year 2 dah pandai mengarang macam-macam.

Setelah difikir-fikir selama dua tahun lamanya cara untuk memanfaatkan diary ni, maka aku mendapat satu idea untuk menggunakan diary ni sebagai wedding diary aku. Aku akan mula mencatat segala yang berkaitan wedding preparation, bajet dan lain-lain dalam diary pink ni bermula pada 1 Ramadhan 1431H. Bila mencatat dalam personal diary mungkin lebih detail berbanding menulis di blog yang satu dunia pun boleh baca apa yang aku tulis.


Kenapa 1 Ramadhan? Jawapannya.. saja-saja je..haha Mungkin ini Ramadhan yang terakhir sebelum aku menjadi milik orang. Cewwaahhhh!! hahaha sila sedia baldi untuk muntah.



* aku kat perodua service masa menaip entry ni. haish. macam-macam hal kembara ni.


12 comments:

miszgarfien said...

kembara tu merajuk la sebab kamu dh ade pengganti dia...heheheh...

LuVidA^^ said...

wah nk jd milik org da ke =p

LEMONADE said...

ein: hehe habis madu sepah dibuang katanya. hahahaha

LEMONADE said...

luvida: laaa... baru tau ke? insyaAllah tak lama lagi.

Rashid said...

salam

hehe. senyum saya elis.. Moga 1 ramadhan akan bermula era diari indah dalam hidup elis k ..

LEMONADE said...

CR: hehe biasa2 je CR. konon-kononyalah kan. kalau rajin, sy tulislah.

Ieqa Swetluv said...

wahh x lame lagi la tu dah ade bau nasik minyak da ni ekekeke...

LEMONADE said...

ieqa: haha insyaAllah.

deqyalalink in-situ said...

semoge usehe mmpunyai diary berbaloi hehe

fara said...

wah. dh dua taun tak berusik lg.
tp masih elok & cantek lg.
mmg cermat elis ni :)

LEMONADE said...

deqya: haha deqya mcm tau2 je sy mls tulis diary. =)

LEMONADE said...

fara: hehehe boleh la. kdg2 cermatlah jugak.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates