31 August 2010

Kepada tunang saya. ewahhhh...


Assalamualaikum.

Jumaat dan Sabtu lepas Mr. Lemonade datang Ipoh. Nak beli baju raya katanya. Bukan setakat baju raya, baldi, bakul, botol air, berus semua dia beli kat Ipoh. Kat Penang tade ke benda-benda ni yek? ngahaha

Entry ni untuk Mr. Lemonade! heee

Thanks sebab banyak berhabis untuk saya. Hari tu lupa nak ucap terima kasih. Awak baca kat sini lah ye. Eh, saya pun banyak berhabis untuk awak apa. Tapi saya banyak berhabis masa je. hahaha Dua hari saya buang masa sebab teman awak shopping. haish. Sampai tesis saya pun tak siap-siap lagi ni haa. Tapi takpe, bukan selalu pun awak datang tempat saya. Belanja saya macam-macam pulak tu. Lain kali belanja lah lagi. hehe

First sekali awak support tinted mYvi Pink saya. Nasib baik tak buat kat Cooltintz. Kalau tak gores dan menang lagi la awak.. (>.<) Tocey. Tocey.


Makin smart dah harta pink saya yang satu ni. Lepas ni apa pulak ye? Awak jangan lupa support rim pulak ye nanti. ngahahaha Saya nak rim baghu tak nak rim kereta awak. Demand ohh! haha

Saya tahu awak bersungguh nak beli baju raya kat saya. Takpelah, dah tak jumpa yang berkenan nak buat macam mana. Saya pakai je la baju mana yang ada nanti. Saya dah besar..tak kisah sangat dah pasal baju raya ni haa. Ok, statement tawadduk ni saya tipu je. hee Sebenarnya saya tak kisah sebab mak dah beli baju untuk saya. Kalau tak ada langsung mestilah saya kisah. *peace* Tak dapat baju raya, tapi awak belikan Valentino Rudy shoes ni pun saya dah happy gila. hehe Jimat duit saya, tak payah beli kasut untuk dinner nanti. Thanksss!!

Thanks jugak untuk barang-barang lain especially for Canmake blusher yang ada glitter-glitter tu. Wohaaaa suka gilaaaaAAAA. Gila pun tak suka macam saya. Baru la semangat nak makeup pergi kuliah. Kalau tak, macam perempuan mati laki je muka saya. hekhek tipu lagi. Tak makeup pun saya maintain cool je. :D

Pesanan terakhir untuk awak, jangan lupa melengkapkan diri dengan ilmu-ilmu yang bermanfaat. Thanks for everything. weeeehuuuuUUUUUUUU...

Eh ada satu lagi pesanan! Nak DSLR Nikon D90 n MelaCEP Whitening Mary Kay boleh? ngahahahahaha kejam gila aku.




Sekian entry membodek kali ini. Hehe


24 comments:

cikNiarun said...

wah.kamu dah tunang2 kah?tahniah!

cool la myvi dah tint!meowww~

LEMONADE said...

nurain: dah dua tahun daaa...

arboqskii said...

selamat hr merdeka.....cm ne sem 8...best x?,,,,layan r lagu kt sini..hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ini entri atau kekejaman???

LEMONADE said...

arboqskii: selamat2. haha besssttttt sangat. ni pun guling2 buat asgmnt.

LEMONADE said...

meniti senja: entry la. ada ko nampak aku balun org ke dlm entri ni? ngahaha

Cik Areja said...

waahh shomey lar myvi die. kasut from valentino pun santek.. hehee

LEMONADE said...

areja: hehe myvi pink comel dn kasut cantik. wakaka

ILA HonEyBuNNy said...

wahhh...bestnya shopping~~~

LEMONADE said...

honeybunny: agak bestlah kali ni. ehehe

Unknown said...

wah bestnya dengar dibelanja nie..

Anonymous said...

gila dahsat bin demand. haha

LEMONADE said...

kak mia: sekali dua kala je. hee

LEMONADE said...

maCy: yessszzzaaaaaaa!! ehehehe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

lawa seyh myvi..jeles2..cam nk beli jgk.. ngeee~ ;)

LEMONADE said...

khumaera: beli-beli. murah je tuh. hihi

nurayunni said...

beznyer dpt tunang mcm nie..sporting giler..

lemonade said...

nurayunni: hehe best giler. :D

Fathiyah said...

ececeh =p

mantopnye kasut raya!

lemonade said...

kak fathiyah: heee biase je.

lemontree said...

salam sahabat....jgn lupa beli jeruk buah pala kt chowrasta road heheh

LEMONADE said...

lemontree: chowrasta road tu kat mn bro?

Rashid said...

salam

wohhh romantisnya.. bertuahnya dapat tunang cam tu. hehe

LEMONADE said...

CR: hahaha no comment. :))

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates