02 August 2010

Kalau Kau jadi ARTIS mesti aku sanggup datang konsert kau walau berhujan berpanas!


Hye and assalamualaikum..


Sabtu lepas aku n Ayu pergi Hot FM Mini Jam di Padang Ipoh.Hah! Sia-sia duduk Ipoh lima tahun lebih, padang Ipoh pun aku tak tahu kat mana. Tahulah padang tu, tapi tak tahu pulak namanya Padang Ipoh. Mati-mati ingatkan kat Dataran depan Ipoh Parade tu. Sampai-sampai je mmg la ada kanopi, ada crew tengah setting stage tapi yang peliknya orang tak ramai langsung. Tanda-tanda yang menggambarkan tu adalah Hot FM Mini Jam pun tak ada. Maka, teruslah pergi ke padang satu lagi. Yess!! Memang itulah tempatnya. Mujur tak ke Padang Polo Ipoh je masa tu. haish!


Ayu n me!

Kak Fafau yang sporting~!!

mencapub sat sebelum balik.

Deejay Hot FM menyanyi pada pembukaan konsert.

Gagah aku dengan Ayu pergi tengok konsert ni ha. Berdiri depan sekali betul-betul depan speaker pulak tu. Rasa nak gugur jantung. Siap berlari-lari meredah hujan. Basah! haha! Mujur muka tak comot sebab dah tepek kryolan foundation stick tebal-tebal kan Nget kan? haha!

Owh satu lagi nak bagitahu. Gambar dengan FBI n Bro AG pun aku ada amik jugak. Ada kat Fb aku. Malas nak upload kat sini.
hihi tahu, tak ada kepentingan pun tapi saja nak bagitahu. haha


Nak pergi class dah. Babai.

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

knp nampak ko lebih artis dari fafau???
hahaha..
;)

fara said...

dlu time study pon skeee sgt pegi event camni.
hehe

:)

LEMONADE said...

meniti senja: auwww! hartisss ke..? ngahaha

LEMONADE said...

fara: ni first time tengok konsert dgn member.

arboqskii said...

seronok ke kembali ke IPG semula...hahaha

lemonade said...

arboqskii: yeahhh! syg IPG lah katakan.

fndrocka said...

kalau aku ARTIS..tolong dapatkan album aku di pasaran ya.

lemonade said...

fndrocka: hahaha oke2 tp itu pun kalau lagu kau best la. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates