02 December 2010

DALIL CINTA...

Assalamualaikum... Hye korang!

Busy sangat lately ke sana sini mencari kelengkapan yang belum settle. hish. Jangan ingat kerja kahwin tu senang ye korang. Walaupun aku TAK MENGELUARKAN walau satu sen pun. I repeat. TAK MENGELUARKAN SATU SEN pun untuk belanja nikah kahwin ni tapi aku pun pening sebab terlalu banyak choice la. Tak kisah la tentang apa pun,  dress ke,  photographer ke, pelamin ke,  apa ke semuanya memerlukan kita membuat pilihan yang tepat. Tak gitu b2b?

Sebenarnya aku nak tanya korang, korang ada tengok tak cerekarama DALIL CINTA Ahad lepas kalau tak silap. Aku risau kot  nanti aku jadi macam Amani je. Tapi aku taklah sebodoh tu. Dan paling penting aku tak la pemalas macam dia. Cuma tang tak reti masak tu je yang sama sikit. hihi Pastu bila emak suruh memasak menggelupur la kat dapur tu jawabnya. Kalau mak mertua suruh masak nanti aku nak buat-buat meroyanlah! hahaha

Ohh ya, aku dah pandai masak maggie yang ditumis dan dicampur dengan bahan-bahan lain macam sayur dan telur. Hah! Sila la gelak! Aku mengaku seumur hidup aku tak pernah  masak maggie yang ada tambah bahan-bahan lain. Lepas ni aku dah reti la beb.. senang je rupanya. Hari ni pulak aku belajar masak asam pedas nenas dengan goreng ikan. kehkeh. Tak ada gambar sebab tadi aku goreng ikan n masak asam pedas sekerat jalan je sebab malas. haha!

8 comments:

fara said...

wah. untungnye badan takya kua duet sesen pon!

ILA HonEyBuNNy said...

tengok juga cerita tu...takooot sgt...sebab xreti masak juga...hehehhe...wah...dah pndai masak..ila juga xreti2 msk ag..ehheh

lemonade said...

fara: nak wat cane belum bergaji la fara.. tp impian melampau-lampau. hihi

lemonade said...

ila: reti la sikit2. yg rumit2 tu x pandai la..

ThE kOpi suSU said...

waa....dah beli brg2....sis moga segala persiapan dpt berjalan gn lancar ye...

lemonade said...

kopisusu: sedang berjalan lancar.. harap2 lancar hingga ke majlis nnti. :)

luvira said...

wakaka..ira tgk citer tuh..mak ira kata, tuh memang sebijik sejibon macam ira..cume yang tak samanya, ira tak de lar sampai tak kenal ikan ape n sayur ape..

lemonade said...

luvira: i pun x kenal semua jenis ikan. haha!

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates