06 December 2010

Ulangtahun Kedua Pertunangan

Assalamualaikum.

Selamat menyambut Awal Muharam buat yang beragama Islam. Jangan lupa baca doa akhir tahun dan doa awal tahun hari ni. Moga hidup kita sentiasa dalam keberkatan dan dilimpahi oleh rahmatNya.

Hari ni 6 Disember 2010. Genap dua tahu pertunangan aku. Hihi lama tuuu boleh bertahan. Gaduh-gaduh tu biasalah kan. Aku tiap-tiap bulan kerja nak cari gaduh je.

Agak-agak kalau korang jadi aku boleh tak pertunangan korang bertahan selama ni? Orang kata macam-macam, tapi aku rilex je. Bagi aku hidup ni simple. What you give, you get back. Korang faham-faham sendiri la ye. Aku tak cakap aku baik. Tapi aku sangat pentingkan doa dalam hidup. Banyak-banyak la berdoa supaya hubungan korang bukan hanya sekerat jalan. Allah tak pernah menghampakan doa hambanya. Macam ustazah pulak aku rasa hari ni. hikhik



Sekian.

16 comments:

PeYra said...

tahniah2..alam prtunangan mmg byk dugaannye.mulut org pn kte xleh nk ttp,kak elis brjaya harungi sumenye dgn sabar.tahniah2..bile lgsungnye ni?jemput kte x? =)

LEMONADE said...

peyra: 3 februari 2011. jemput satu maktab nanti. :)

AiSyAh HuMaIrAh said...

Selamat ulangtahun untuk hang n halim.. :)

.:sim@a:. said...

tahniah utk ulangtahun kedua pertunagan elis..
semoga kekal bahgia..
lawa layout baru nie;-)

masmOna said...

hampir tak cam blog ni dengan new layout hehe

btw, salam maal hijrah awak. dan selamat ulangtahun 2 tahun tunang hik! =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semoga kekal selamanye kwn....

miszgarfien said...

semoga hubungan yang terbina ini kekal hingga akhir hayat....amiinn

LEMONADE said...

tikah: thanks tik. moga ko pn selamat menjadi tunangan orang nanti. :)

LEMONADE said...

dincma: thanx.

LEMONADE said...

masmona: hihi bukan senang nak tukar2 layout ni. thanx mas.

LEMONADE said...

ceroi: thanx beb!

LEMONADE said...

ein: thanx atas doa kamu. ;0

fara said...

selamat ulangtaun dear.
lame tu 2 tahun.
bukan senang nk menten hbgn selama tu kan!
smoga kekal hingga akhir hayat ye! ;)

lemonade said...

fara: betul tu. tapi mujurla perangai x sama. kalau 2-2 kepala angin, hati batu rasanya x bertahan selama ni.

cha said...

i 28hb dec ni genap 2 tahun heee. dugaan? biasalah kan tp itu yg jadikan kita lg kuat :)

lemonade said...

cha: owh ye ke. tahniah!

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates