10 December 2010

Impian Tak Kesampaian

Korang ada DSLR tak? Aku kan dah bertahun-tahun teringin nak ada gadget yang satu ni. Tapi still tak kesampaian lagi. Kalau korang perasan sebelum ni wishlist aku yang first kat tepi tu  kan DSLR Nikon D90.  Tapi setelah mengadakan sesi soal jawab dengan teman blogger, aku secara rasminya telah menukar wishlist yang dah berkarat tu dengan DSLR Canon EOS 60D. EOS 60D ni latest dari Canon. Ni la dia DSLR pengganti D90 yang bakal aku rembat bila dah berduit tahun depan.

Punya la bertahun aku mengidamkan Nikon D90 tu. Sampaikan sekarang ni dah tak de stock pun dalam pasaran. Sebab Nikon D90 sudah di'upgrade' kepada Nikon D7000 yang latest.    Function Canon lebih mudah daripada Nikon bagi orang yang tak berapa mahir macam aku ni. Kalau hantaran nanti dapat DSLR Canon EOS 60D ni kan best. (beranganlah kau)



** Entry D.I.Y second project bakal menyusul tak lama lagi.. hihi

14 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

idaman aku juga....

PuanPepel said...

idamanmu idaman ku jua..huhu..aim2..

HaNa Hani said...

same la...xkesampaian hajat yg satu nak miliki dslr tahun neyh
simpan la azam thun dpan lak..hehehe

Anonymous said...

samela kite..seb bek adik punye ade..lenjan die punye je la kalo teringin nak berfotoshoot...haaha...

btw,,jgn lupe jempot kawen nanti ye...

fara said...

famili fara pon gune canon je.
for beginners lg tu.
huhu

LEMONADE said...

meniti senja: kau bila nk beli?

LEMONADE said...

miera: idam canon gak ke. huhu

LEMONADE said...

miss stranger: insyaAllah next year mesti dpt beli jugak.

LEMONADE said...

misz chantek: insyaAllah nnti jemput satu IPG Ipoh tu haa. hihi

LEMONADE said...

fara: nak ikut jejak family fara laa..hee

adventure mama said...

saya jugaa~~...hehe...tapi saya adalahorg yang selalu mengunakan butang auto walopun pada kamera dslr...heheh :P

LEMONADE said...

iedchan: bagi i la dslr u tu kalau xnak guna. haha!

nur easy said...

singgah sini.. erm manala tau betul2 dapat satu masa nanti ;)

LEMONADE said...

nur easy: insyaAllah. hope so.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates