29 July 2010

Siapa Tahu SHOPPING kat Vietnam BEST ke TAK...??


Sesibuk mana pun kita, jangan lupa meluangkan waktu untukNya kerana DIA akan selalu ada dan dekat dengan orang-orang yang sering mengingati dan meluangkan waktu untukNya...~ Tidak hairanlah jikalau kita sedang dalam kesulitan, segala urusan kita dipermudahkan tanpa diduga...~ Thanx God!! =) ~ (status fb aku hari ni)

Esok last day INTERNSHIP. Huyeaaahhhh!! Huyeaaahhhh!! Huarghhhhhhh!!!

Esok jugak mak and ayah aku berlepas ke Vietnam. Moga-moga mak and ayah sihat sepanjang perjalanan, selamat daripada segala bahaya, selamat pergi dan selamat pulang, selamat ber'shopping' sambil berpada-pada.... hehe

Ohh ya, gambar kat atas tu masa aku pergi Hi-Tea sempena persaraan GB baru-baru ni. Sebab Hi-Tea ni la aku tak dapat pergi wedding Sis Iza Iziana. Selamat Pengantin Baru sis..~


6 comments:

-atiQah- said...

mak tqah baru je pegi vietnam cuti skolah baru2 ni..
suruh mak beli kain cotton..kat sana rm20 je..kat sini dlm rm30 lebih..hehe..

LEMONADE said...

atiqah: iye ke? elok ke tak ye cotton dia? hehe harap2 mak beli..~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku nak g bandung la...
hahaha...
;)

LEMONADE said...

meniti senja: ko gedik kenapa? nk kena lempang ke? =p

fara said...

tak sure lah elis.
tak pena smpi lg.
but i'm sure ur parents mesti dpt something nice for u!

:)

lemonade said...

fara: yezzzaaa~!! haha biasanya mcm tu la fara. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates