13 January 2011

Alone...

Wednesday
1.10 - 2.30 pm

Drove alone. Tengok laut. Satu jam lebih di situ. Menilai kebesaran ciptaan Tuhan. Ombak ganas yang bergulung. Adakalanya tenang. Tapi tidak kerap. Gulungan ombak yang lebih banyak.

Perhati keliling. Melihat gelagat orang yang berkunjung. Tak ramai. Mungkin  yang datang mahu mencari ketenangan dengan melihat laut. Tenang dengan melihat gulungan ombak?? Sungguh aku tak mengerti.

Bila diamati... manusia dan kehidupan juga diibaratkan seperti ombak. Kalau kamu mengerti apa yang mahu sampaikan, cubalah menilai mengikut tafsiran sendiri. Kamu pasti akan jumpa jawapannya.  


Aku selalu terbaca orang tulis macam ni.. kau rasa betul ke?

♥♥♥ If you love something, let it go, if it comes back to you, its yours forever... if it doesn't, then it was never meant to be..
 

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ayat last tue aku sokong sgt2....

misz Canthek! said...

kenape ye....berdebar nak naik pelamin eyhh

..::..ein..::.. said...

hope elis kuat dgn dugaan yg dtg..ein selalu ckp ayat tu kat diri sendiri...tp ntah la...doa byk2 ye..

::alwaniamalini:: said...

awat ni sedih2.. kalo ada masalah, kuatkan semangat k. tc!

Cinta Lea Ixora said...

pray d best for u.. jgn byk pk.. nk jd wife org dh.. kuatkan smgt

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates