02 January 2011

BUSY BETUL BILA NAK KAWEN

Fuhhhhh!! Happy new year bloggers. Happy 25th birthday to me. Saya anak kelahiran tahun baru. ehem ehem. Busy menguruskan kehidupan dan persiapan kawen sampaikan blog pun terabai. Tapi masih ada yang sudi menjengah ke sini. hihi Kesian, intai-intai entry lama. Intai lagi, entry lama. Nah, entry baru sempena tahun baru.

Oleh kerana aku tak dapat sebarang hadiah sempena hari lahir kali ni, maka aku menghadiahkan diri aku sendiri dengan buku-buku ilmiah ni. Baru beli semalam je ni, kat book shop Putrajaya. 

The more you read, the more you get. Even aku tengah sengkek pun, aku tetap nak beli buku sebab aku suka membaca. Beli dan baca. Bukan beli semata-mata.

Ohh ya, aku belum posting sampai saat ni. Sepatutnya, esok aku dah  start mengajar tapi malangnya nasib tak menyebelahi aku dan rakan-rakan yang lain. Ntah sampai bila, aku pun tak pasti. Tapi bagus jugak lewat sikit, boleh fokus untuk wedding dulu.

Tahun baru, mesti nak ada benda baru. Dah ada duit sendiri nanti boleh la nak mengidam over-over pun kan. Dah bertahun kot wishlists ni. Kira ni macam hadiah untuk diri sendiri la. Nak harapkan orang lain bagi muntah hijau pun jangan mimpi la..


1. DSLR Canon 60D. Dengar khabar konvo bulan Mac. Tak sempat la nak bergambar secara menggila dengan DSLR. Lebih kurang 5k woi nak kena kumpul. Menangis lah kau nak gambar lawa :(

2. DSC-TX9/R - 12.2 Mega Pixel T Series 4x Optical Zoom Cyber-shot kaler PINK. Lebih kurang 1k lebih. Yang ni confirm dapat bulan 2. InsyaAllah. ngeee :)


3. MelaCEP Whitening Set Mary Kay. Benda ni dah lama aku mengidam nak pakai. Tapi aku cuma mampu pakai Eyeliner dengan Eye revilalizer Mary Kay je setakat ni. Dah kerja nanti aku nak beli jugakkkkkkk!! 


4. Pastu nak iPhone 5. Nak ipad. Nak ipod touch. Gila punya tamak haloba. Tak makan setahun boleh la dapat semua ni.


Itu je harta dunia yang aku nak sangat tapi susah nak dapat, jadi aku mengidam secara over nak mati sebab dah nak start kerja. haha!

13 comments:

Cik Tqah said...

hope dapat semua tuh key..mintak ngn future husband :P

Unknown said...

dh nk kwin ea...jeles2...hehehe

LEMONADE said...

cik tqah: kalau mampu semua blh dpt sekelip mata. tp kena ingat. ukur baju di badan sendiri. :(

LEMONADE said...

cik tiniey: begitulah nampaknya..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tamak nye...
hehehe....

LEMONADE said...

ceroi: aku tamak x semestinya seme aku dpt beb.

amal said...

hehe happy birthday! and selamat nak berkahwin. hihi seronok! :)

LEMONADE said...

wani: thanx wani. :))

ILA HonEyBuNNy said...

happy belated birthday....cm best ja buku tu...uwawwa...

lemonade said...

honeybunny: tq! bestt... belilah satu. hee

faiq said...

congrat!

lemonade said...

faiq: thanx!

fara said...

Happy Belated Birthday Elis!

Farah pon tringin nk camera sendri.
aim nak ixus canon pon jadilah.

elis tak dpt adiah birthday sbb nnti dpt bykkk adiah hantaran kan!!! hehe ;P

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates