09 January 2011

Kerusi Pengantin

Huwaaaaaaa!!! Aku confius sangat-sangat ni pasal kerusi bersanding nanti. Memanglah aku suka dengan kerusi Mawi. Kalau ikut trend sekarang kebanyakan pengantin guna kerusi yang gedabak ni. Tapi masalahnya bila dah kerusi tu terpacak atas pelamin, macam terlindung la pulak yang kat belakang tu sebab dia besar sangat. Kalau duduk memanglah selesa, tenggelam tido ternganga terus aku rasa. haha! 

Kerusi Mawi

Kak Gie bagi dua pilihan sama ada nak guna kerusi Mawi atau kerusi pengantin yang biasa-biasa ni. Ish. Tak reti betullah camni. Aku suka kerusi Mawi tu sebab nampak trendy, emak pulak suka kerusi pengantin yang klasik ni. Hadoi. hadoi.  


Mana satuuuuu ku jadi keliru, aku makin keliruuuuuu..Tetiba rasa nak nyanyi lagu nurul. Kahkahkah! 
Kerusi bersanding untuk bertandang aku tak kisah pun sebab u-shape. Takkan dua-dua pelamin nak guna kerusi Mawi kan. Biarlah lain-lain sikit. Tak de la sama je dalam gambar nanti.

* credit to google untuk gambar-gambar di atas.

6 comments:

Unknown said...

i pn suke kerusi mawi.tp fiance xnk,tkt tenggelam.plus i pn nk yg btl2 simple.so i choose kerusi cleopatra yg xde belakang 2.at the same time pelaminkte kt blkg akn terserlah cket..hihi

LEMONADE said...

yumie: i still dlm dilema ni haa.. huwaaaaaa!!

sk said...

u pelamin kt rumah ke kt dewan? kalau pelamin rumah, nampak agak crowded kalau pakai high back chairs tu. kalau pelamin dewan mmg nampak cantik sbb pelamin besar n tinggi.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xpe...
yg penting korang tetap grand...
hehehe...

kak syid said...

weh apa kata ang guna kerusi roda...senang nak tolak...hehehe...gurau jer elis...dua2 kerusi tuh nmpk cantik jer....ikut kata hatia ng...lg senang....

ILA HonEyBuNNy said...

kerusi mawi cantik....;-)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates