11 April 2011

Hang out - Hana Tajima Simpson

Hye korang!

Semalam hang out dengan BFF. Pergi lunch kat Nasi Lemak Tanglin Bangsar. Alah depan Bangsar Village tu je. Haih. Ayat berlagak macam dh expert sangat dengan area KL ni. 

Setiap kali pergi area Bangsar Village mesti aku rasa macam nak bako je bangunan biar boleh buat car park. Tak pernahnya tak full. Benci gila. Makanya, kena cari parking kat  dalam Bangsar Village kalau tak nak kerete kena bako. Heh, tak de kaitan.

Ah, malas nak merepek membuang masa di sini. Apa yang penting aku nak bagitau yang semalam aku jumpa Hana Tajima Simpson. Korang kenal tak? Alahhhh, fashion designer mix Japan n British tuu. Walaupun dia mix tapi dia muslim. Pengasas Maysaa London tu beliaulah. Impossible la kalau korang tak kenal dia. Tapi aku bukanlah jumpa lalu bertegur sapa. Kebetulan je jumpa masa di Bangsar Village. Senyum je la. kihkih 

Ha, kalau korang tak pernah tengok, ni la HANA TAJIMA SIMPSON. 




p/s: Putus asa.

7 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

first tyme dengar name die...
ketinggalan aku...
hehehe...

lemonade said...

meniti senja: dia femes tahu.

intan payung angry bird said...

pergh!! syoknye dpt tgok die scara live ^.^

lemonade said...

diyana: alah. biasa je. haha

Unknown said...

comel x die depan2?

lemonade said...

moon: biasa je, tp stylish la.ahaa

pu3ahmad said...

dia ni lawa kn..best nye jadi sum1 mcm dia...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates